Heel erg geconflicteerd over wat ik nu precies van Vanessa vind. Aan de ene kant vind haar een goede speler die zich overal weer uit weet te redden en eindelijk weer eens vrouwelijke speler die misschien wel met mensen als Danielle R., Jun, Alison en Maggie vergeleken kan worden als in hoe goed ze is in dit spel.
Aan de andere kant vind ik sommige van haar emotionele explosies wat ongemakkelijk (bijv. tegenover Steve). Ik krijg daar soms een beetje het gevoel bij van dat ze wel kan uitdelen maar niet kan incasseren
Maar ze werkt op zich nu wel samen met leuke mensen en nogmaals heb toch wel respect voor haar, dus ik ben nu kamp Vanessa (
). Oh en nog steeds kamp John, hoewel ik niet denk dat hij het tweede kans imago kan overkomen tegenover een jury. Alhoewel wie weet, volgens mij is John best populair bij enkele juryleden en ik kan me ook nog wel voorstellen dat mensen anti- Vanessa of Austwins zijn mocht hij tegenover een van het in de finale staan. Maar ik denk dat ik te ver op de zaken voorbij loop
John terug is mooi en ik ben een soort van blij dat hij met Vanessa samenwerkt want het Austwins probleem moet vroeg of laat toch opgeruimd worden. Ik snap alleen niet zo goed waarom hij niet direct achter de Austwins wilt aangaan maar James/Meg. Van Vanessa snap ik het nog wel enigszins, maar het begint wel tijd te worden dat ze er een move tegen gaat maken voor mijn gevoel. Ze kan niet wachten tot F6 denk ik.
Verder zit Steve ook wel in een goede positie en ik denk wel dat hij na Vanessa een van de betere kansen maakt om te winnen. Maar ook zijn probleem blijven de Austwins. Ik snap ook niet helemaal waarom nog niemand ze heeft aangepakt maar het is dan ook best eng om een driemans powerhouse te gaan.
Mbt de Austwins, ik vond Liz en Julia's woede over dat John terug was, zijn opmerking dat hij wat moest aanpakken in het huis en waarom hij over hun alliantie met hem en Steve aan Vanessa had verteld, ondanks dat het heel erg onterechte woede/verontwaardiging was toch ook ontzettend grappig
Ook omdat John het dan weer leuk weet te relativeren vanuit de DR
Austin heb ik niet zoveel mee. Het Judas/Austin gebeuren is meh en ik vond die nominatie speech ook irritant. Ik heb er geen probleem mee als je een speech instudeert om de show te stelen of je een ceremonie belachelijk maakt, maar dit van Austin voelde een beetje awkward. Geen charisma en het backstabben van een alliantie voelde eigenlijk als een te groot moment voor zo'n domme speech.
James en Meg... Lijken zo niet-bestaand in het spel ofzo
Ik vind ze op zich wel leuke mensen, maar ik kan er ook niet echt boos om zijn dat ze genomineerd zijn of echt voor ze supporteren. Ben meer voor John en zelfs Vanessa en Steve.