Vanessa kan gewoon niet relaxt blijven en moet in controle zijn. En dat is de reden dat ze genomineerd is en waarschijnlijk vertrekt. James onder druk zetten met vragen of ze gebackdoord wordt en tegen hem zeggen dat ze door heeft dat hij tegen haar liegt, dat is dom. Hetzelfde geldt voor het naar boven rennen naar Becky
En m.b.t. Vanessa die zegt ik dacht dat je een logisch persoon was en geen emotioneel persoon, deze move is hartstikke logisch
Ik denk dat ze het verder veel te emotioneel op zich neemt. En ze denkt misschien dat zij de meest rationele speler is maar ik zie haar op dit moment eigenlijk als een van de meer emotionele
Dus ja, ergerde me een beetje aan Vanessa maar hoop nog steeds dat ze zich eruit weet te lullen. Denk echter niet dat ze een vijfde stem zal kunnen vinden. Het Becky/Jackie/James/Meg team is denk ik solide en John is volgens mij nogal paranoïde als het aankomt op Vanessa en ik denk dus niet dat hij een deal met haar zal maken. Ook ben ik niet zeker of Vanessa wel de loyaliteit heeft van de twins, misschien dat die wel Shelli boven haar kiezen
Toch is de ondergang van Vanessa niet 100% slecht... Het lijkt er namelijk op dat mijn grote favoriet JohnnyMac zich langzaam in de mastermind positie gaat nestelen
Of in ieder geval die edit gaat krijgen
Enige wat daar jammer aan is, is zijn verbond met Steve die behoorlijk wat serialkiller momentjes had deze aflevering
Ach ja, John maakt hem in ieder geval een beetje belachelijk in zijn biechten en Steve is op dit moment eigenlijk ook wel een ideale gaot voor hem
Het touwtje trekken tussen Austin en Julia om Liz vind ik trouwens ook best vermakelijk, twins blijven eigenlijk best prima en denk dat het best wel interessant gaan worden wanneer iemand van hen (Austin/Julia/Liz) genomineerd gaat worden
Dus ja, zeker weer benieuwd of Vanessa een manier kan vinden om te blijven en wat een DE(?) morgen kan brengen (of is dat volgende week?).