Ik ben na een dagje Big Brother bijna helemaal bij, alleen de aflevering van vandaag nog, maar so far:
Jeff weg vond ik niet heel erg. Vanessa speelt echt fantastisch en ik vind haar likeable
Ze mist misschien alleen iets 'grappigs' en is wat serieus, maar daarvoor zijn er nu nog voldoende andere spelers. Ik hou van Meg en nu dan toch ook Johnny
Meg speelt volgens mij al best een aardig spel, mist ze alleen nog de power door een comp te winnen. Johnny speelt voor nu ook nog prima, maar moet oppassen, want als de kaarten een keer minder goed vallen... Pawns do go home!
Audrey weg, dikke prima, ze begon wel interessant, maar explodeerde veel te snel en volgens mij is die chick echt verslaafd aan liegen en niet intelligent genoeg om ermee weg te komen, want hoe obvious was het elke keer... Wel een mooi en waardig afscheid gekregen uiteindelijk, dus top
Shelli en Clay spelen wel goed, maar dat gaat (net als Britney
al zei) niet lang meer duren en dan hoop ik dat Clay vertrekt, want Shelli heeft potentie met Liz en Vanessa. Liz en Julia vind ik ook steeds leuker, maar zodra ze daadwerkelijk samen zijn zullen ze wel niet heel lang meer overleven. Ben wel benieuwd hoe dat gaat lopen en als ze gebruik weten te maken van de gedachtegang zoals die nu eigenlijk ook al is (dat ze een aanvulling zijn voor andere spelers) dan kunnen ze nog gevaarlijk worden
Jason vind ik als speler wel leuk, als persoon irriteert hij me mateloos. Becky en Steve mogen an sich wel eens wat gaan ondernemen en ik ben blij dat Jackie nu in power is. Ben heel benieuwd of ze een samenwerking met Vanessa weet te vinden of dat we volgens mij voor het eerst sinds de BOB-twist een echte strijd krijgen tussen de HOHs!
En over wie heb ik het dan nog niet gehad? Oja, de reus en de dwerg, aka Austin en James. Austin vind ik niet boeiend, kan echt voor geen meter acteren en liegen en mag van mij snel vertrekken. James heeft iets schattigs, maar mag ook wel ergens opgeofferd worden ofzo.
Nu maar snel de nieuwste aflevering kijken