Ik moet toegeven dat ik deze versie van BB veel beter vind dan degene die ik mij herinner van mijn tienerjaren (minder sensatie en echt doodnormale mensen).
Maar maandag was heftig en ik snap wel waarom Jowi vertrok, maar van Natalie en Danielle snap ik het minder. Danielle gaf zelf aan dat zij er wss volgende week toch uitgaat (wat niet gezegd is, de kijker beslist). Het klonk meer als 'slechte verliezer' in mijn ogen.
Natuurlijk worden er spelletjes gespeeld, maar de Belgen hebben heel lang niet samengestemd (week 4 is de eerste week dat Liese en Naomi dezelfde mensen hebben gestemd en zij 2 met Nick hebben nog nooit samengestemd itt tot Danielle/Natalie die elke week samenstemden).
Maar mogelijk speelt ook mee dat Natalie/Danielle nog nooit uitgekozen zijn door het publiek om iets te doen.
Tot nu toe is er niemand die ik niet mag/niet leuk vind, ze kunnen in mijn ogen allemaal wel winnen maar momenteel gok ik op Thomas (denk dat de mensen hem thuis wel leuk vinden + hopen op een romance met Jill) of Nick ( Nick neemt het koken op zich en doet dat precies vrij goed, mensen houden wel van een goede kok en zullen hem daarom niet snel nomineren. In de Amerikaanse serie heeft iemand bewust die tactiek gebruikt en zo gewonnen. Daarbij is hij zeer sociaal en iedereen lijkt hem wel leuk te vinden)
Moesten er mensen zich afvragen van Nick wat hij precies doet als DJ en wat dat Ronnyding was tijdens hun idoolavond: