Auteur Topic: Big Brother US 26  (gelezen 479 keer)

Offline Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Big Brother US 26
« Gepost op: 18-05-2024, 20:05:53 »
Het nieuwe seizoen begint in twee delen op 17 en 18 juli!
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Re: Big Brother US 26
« Reactie #1 Gepost op: 15-07-2024, 19:23:19 »
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline wouterv

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Big Brother US 26
« Reactie #2 Gepost op: 3-08-2024, 00:38:40 »
Op dit moment ben ik echt fan van dit seizoen.

De nieuwe twists zoals 3 genomineerden, en de AI arena waardoor pas op het laatste moment de definitieve genomineerden bekend worden vind ik echt iets goeds, maakt het minder voorspelbaar. De competities zijn ook grotendeels nieuw en eerlijker waardoor iedereen kan winnen, want we hebben 8 verschillende winnaars uit 8 competities.

Ik heb echt ook veel favorieten: cedric, chelsea, Rubina, Quinn, Joseph, Tucker, Tkor.

Alleen Angela mag er van mij uit, ik haat de hele 'Karen' meme maar zij is echt een Karen. Zij is 50, maar gedraagt zich als een meangirl uit de middelbare school.
Ik las op reddit volgende post en ik ga ermee akkoord: Lisa haar gedrag is zeer irritant (zeer overdreven,, glitter op mensen hun eten gooien zonder te vragen en voornamelijk sinds wanneer is het een goed idee om bij de introducties waar iedereen je leert kennen binnen de 20 sec al iemand te onderbreken om de aandacht op jou te vestigen? Dat geeft je al een slechte naam bij de start) maar wel betrouwbaar terwijl Angela én irritant én gemeen én onvoorspelbaar is. Dus waarom Angela houden?
klaar voor de strijd

Offline hillo

  • Winnaar The Big Puzzle 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Tequila! Booyah.
Re: Big Brother US 26
« Reactie #3 Gepost op: 26-08-2024, 20:10:49 »
Ik ben bijna bij met dit seizoen. Vind het een erg sterke cast! ::jaja:: Goede twists ook.
Nieky grab a life vest!