Coach word vooral leuk als je hem in dit seizoen niet serieus neemt, er waren 2 leuke kleine stukjes die hem helemaal onderuit halen:
- Een bepaald moment is de hemel zwaar aan het bewolken. Iedereen vreest een bui behalve Coach die zegt: geen probleem, de wolken trekken over. Geen probleem. Gevolgd door een 10 minuten later... en een zware plensbui waar iedereen kwaad in de shelter zit
- Brendan die terugkomt met treemail en doodleuk zegt tegen coach: your hairtie.
Tyson vind ik eigenlijk alleen maar verbeteren. Dit seizoen vond ik hem een arrogant, gemeen en geforceerd.
Sierra zou ook het geluk hebben gehad van een goede edit. (niet dat dat het gedrag van Coach, Debbie en Tyson verklaart) maar ze was blijkbaar onmogelijk om mee te leven. Ik had medelijden met haar totdat ik las dat ze niet op Fishbach wou stemmen omdat hij Joods was
JT en Stephen staan op fansites voornamelijk bekend als een duo dat perfect samenspeelt (maar 1 tegenstem voor hun 2 op een heel seizoen, en dan nog was dat eerder een weggegooide stem) maar helaas nogal zwak is als ze op hun eentje zijn (Stephen is sterk tactisch, JT meer sociaal; dit komt ook goed tot uiting in hun aparte seizoenen).
De edit heeft ook nogal iets overgeslagen van de premerge. In de tribe Jalapoa waren er 2 alliances: Spencer, Joe, Sydney en JT, Stephen en Taj. Het was dus 2 alliances. Spencer was het doelwit omdat hij sterk tactisch en sociaal was en niet omdat hij de challenge verloor. Aangezien de rest wist dat JT en Stephen niet zou flippen, zijn ze op Spencer meegegaan.
Taj zou nooit winnen dit seizoen. Iedereen hield van JT en Taj gaf achteraf aan dat als de F3 JT, Stephen en Taj was zij de FIC met opzet zou verliezen en vragen om haar weg te stemmen. Zo hard mocht ze die mannen.