Dit seizoen heb ik een paar dagen terug afgekeken en... wauw! Ik vond het echt geweldig
Ik vond de cast echt heel goed. Bijna iedereen was super leuk (favorieten: Zeke, David & Adam).
De wissel van de kampen was heel interessant: van 2 naar 3 kampen in plaats van het logischere 3 naar 2.
Ook was het te zien dat ze iets meer variatie proberen te maken in de challenges, door in meerdere spellen verschillende keuzes beschikbaar te hebben.
Ik vond de exit van Jessica echt heel erg heftig. Ik had nog nooit gezien dat ze naar rocks moesten gaan. Ik had haar echt als een mogelijke winnaar (en ze had ook nog de Legacy Advantage). Super jammere exit.
Ik vind dat Adam de winst wel heeft verdiend, maar ik had de unanieme jurystemming niet verwacht (10-0-0). Hannah had naar mijn idee echt wel stemmen verdiend. Ze heeft veel bepaald zonder een serieus target te worden van anderen.
Ik vond Lucy overigens ook echt hilarisch
ik dacht dat ze de merge zou halen zonder ook maar één woord tegen iemand anders te zeggen. En toen was ze ineens de dictator geworden, die door de (impulsieve) idol play van David weggestemd word. Heel grappig
En Taylor vond ik superdom. Je zou bijna denken dat hij er geen zin meer in had zonder Figgy en expres dingen ging doen om weggestemd te worden
Maar goed, al met al, ik vond het top