wel, ik weet niet of je OW gezien hebt maar dat is echt één van de slechtste en saaiste seizoenen ooit.
wanneer alleen upolu over was, waren de grootste kanshebbers Rick en Brandon aangezien iedereen hen sympathiek en aardig vond (itt tot coach, Sophie en Albert die bijna niemand echt mocht).
een Brandonwinst was wel leuk geweest, vooral voor de Russelmeltdown erachter
BTW: achteraf werd bevestigd dat het stuk tussen hem en Mikayla nogal apart geëdit is. Brandon was niet aangetrokken tot Mikayla, maar zij sprak veel over drank, uitgaan en feestjes. Brandon was nog niet lang hersteld van een alcoholverslaving. Dat scheelde er tussen hen.
Christine was goed op redemption island, maar een tactisch/sociaal was ze niet sterk. Coach/ozzy tijdelijke spelers noemen als je 5 minuten in het spel bent is niet slim. Ze zei ook achteraf dat als ze redemption island overleefd had bij de merge ze terug naar upolu was gegaan en met hen had meegestemd. De move van Ozzy was dus echt een goede move.
Ik vind het persoonlijk zeer grappig dat Cochran het kortste was bij het kloppen van Ozzy in een challenge. Dat universum had ik willen meemaken.
en Sophie winst is heel simpel uit te leggen: Niemand mocht Albert, en coach had kunnen winnen als hij uiteindelijk had toegegeven dat hij religie gebruikte als een middel in dit spel. Maar Coach wou blijven hangen rond zijn nobelheid en eerlijkheid dat onmiddellijk door Sophie werd weerlegd. Dus bleef Sophie over als enige optie voor velen.
Beste moment in de FTC was Jims vraag: Albert, geef kritiek op Coach/Sophie maar als je toch een compliment durft te geven verlies je mijn stem?
Albert: geweldige vraag, ik bewonder je manier van dit spel te spelen
en Whitney vond ik persoonlijk de minst leuke: tegen Cochran zeggen dat hij je doet walgen terwijl je op tv je vriend aan bedriegen bent