Heerlijk begin weer, wat een groep
Vooral aflevering 3 en 4 zaten vol drama en entertainment. Chappies eruit was te verwachten, PK bracht niet heel veel dus was prima, Tania wel heel jammer maar ze heeft ons weer 4 afleveringen top tv gegeven
Mooi ook hoe Felix helemaal niet op haar wilde stemmen, een knuffel met haar deelde en als eerste voor haar opstond na de stemming.
Hopelijk krijgen we nog wat meer te zien van mensen als Killarney en Shona (die al wel een briljant moment had in aflevering 4). En hoewel deze eerste week heel entertainend was hoop ik niet dat alle mensen die voor de drama zorgen eruit gaan en we straks met alleen maar gamebots als Seamus en Tevin zitten.
Marian is tot nu toe wel echt de ster van de show. Steffi vind ik veel sympathieker overkomen dan in seizoen 7, en ik ben natuurlijk een sucker voor de girls' alliances. Benieuwd wat dat trio gaat brengen
Toni is weer een mess, dat duurde welgeteld 2 afleveringen. Palesa die 1 keer in de meerderheid stemt: 'Ja het voelt prima, het is oké', om vervolgens direct weer in de minderheid te zitten