Ik deel je mening. Ik snap het niet als mensen zeggen dat Aus survivor de beste versie is, ik vind het echt de minste om verschillende redenen
a) Er is voor de tweede keer ooit een deelnemer
weggestemd met 0 confessionals. ( de eerste was Sam uit CvC). Beiden deden mee aan een ander realityprogramma, dus saai zullen ze niet zijn, én dan nog kun je ze op zijn minst 1 of 2 geven.
b)
hebben op 12 afleveringen 1 confessional voor hun 2, hoewel Mel al heel lang op het randje zit om weggestemd te worden.
hebben iets meer confessionals maar zijn daarna degene met de minste.
c) Ze zenden steeds weer dezelfde confessionals uit, ik hoef niet voor de zoveelste keer 'Queen stays Queen' te horen, verdeel de confessionals gewoon beter.
d) Ze maken zware montagefouten. Zo tonen ze iemand met een zwarte mergebuff die praat over iemand anders, waardoor je weet dat die beide de merge halen, ook tonen ze
die spreekt dat hij de idol al 10 dagen heeft, terwijl volgens de uitzending het nog maar 3 dagen zijn.
e) De twists zijn zo random, Survivor US heeft ook slechte twists maar dingen zoals EoE of RI gelden voor alle deelnemers terwijl je nu geluk moet hebben om een non-elimination te hebben (en toevallig gebeurt het met iemand die in Australië redelijk bekend is, waardoor het niet zo random lijkt)
Tot slot wel een leuk feitje: Kanh wist niet dat ze hem King Kahn noemden. Hijzelf heeft dat nooit uitgesproken maar zijn naam betekent Koning, dus het is geen egokwestie.
Alleszins, Survivor Australia maakte reclame voor het seizoen met King Kahn (hijzelf is zeer bekend door Masterchef) en hij vroeg of dat bord kon geplaatst worden op de drukste snelweg van Sydney omdat daar 4 exen van hem dagelijks passeren naar hun werk