Ik vond het er weer fantastisch uitzien, want 1 ding moet je die Amerikanen nageven tv-maken kunnen ze wel.
Al dat gewouwel, ook op de site van CBS van ex deelnemers dat het niet eerlijk is dat 2 ex-kandidaten mee mogen doen is allemaal maar flauwekul. Vooral die Jenna Morasco moet haar mond houden want of het zo eerlijk is dat zij heeft gewonnen. Survivor is namelijk vaak ook een kwestie van pech en geluk. Net als vorig jaar met echt een terechte winnaar overigens was het voor die laatste 2 Ulong kandidaten gewoon onmogelijk om je er ooit nog tussen te wringen bij een mogelijke samensmelting. Dan konden ze nog wel beter presteren bij immuniteitsproeven je bent wel afhankelijk van je team en als je daar van over blijft dan heb je het gewoon goed gedaan ook al ben je daarna kansloos.
Survivor is gewoon niet 100% eerlijk en voorspelbaar al helemaal niet. OOk vooral qua productie. Ik vind het een geweldige zet om 2 ex kandidaten van het jaar ervoor terug te laten komen.
Wat betreft Stephenie, die is moeilijk te overschatten volgens mij. Fysiek sterk, excelentte zwemster en daarbij ook een geweldige speelster. Ik bekijk het maar zo dat ze als laatste van een groep van 8 overbleef ook al was dat nog maar de eerste fase van het spel je kunt er niks aan doen dat iemand van je team zijn voet verzwikt en je gewoon onderdeel van een incompetent team bent. Het enige wat je dan kunt doen is zorgen dat je niet weggestemd wordt en dat heeft ze knap uitgespeeld.
Overigens vind ik wel dat Survivor toch het beste uitkomt op een eiland oftewel aan de zee. Africa, Australië en nu deze ook weer het is wat anders maar echt fan ben ik er niet van.
http://www.mirc.com/ircintro.htmlKijk eens naar deze link voor (m)IRC uitleg voor iedereen die daar gebruik van wil maken. Het is een beetje omslachtig systeem en als je een bestand via een bittorent client kan downloaden zou ik dat doen maar via IRC is wel nagenoeg alles te vinden. Ik heb alle afleveringen die ik elders niet kon vinden van SURVIVOR en The amazing race er gedownload. Ook de Britse versie of Australische versie van survivor zijn er wel te vinden en zelfs afleveringen van Expeditie robinson maar ook bijvoorbeeld buitenlandse versies van de mol.
Als je eenmaal bijvoor MIRC heb geïnstalleerd kun je het beste naar het kanaal van SUrvivor-Central gaan