Kaketoe, nu moet ik ook reageren, want het is leuk dat je het voor Steph opneemt, maar ik ben het niet met je eens. Je zegt twee dingen:
1. Steph moest wel dominant spelen (ben ik met je eens).
2. Steph nam niet het initiatief om Jamie, Judd en Cindy weg te stemmen, maar kreeg wel de schuld.
Dit zijn dus twee dingen die met elkaar in tegenstelling zijn. Hieraan kunnen we zien dat Rafe het beter speelde, hij was degene die minder dominant overkwam, maar ondertussen wel de beslissingen nam. Als ze werkelijk zo goed had gespeeld, had ze door moeten zetten. Het is namelijk het een of het ander.
ALS je dominant wil spelen, moet je ook dominant beslissingen nemen. En niet dat je je door Rafe weer laat overhalen, dat is dus het verschil tussen een redelijke en een erg goede speler. Wat dat betreft heb ik Rafe hoger zitten, die nam niet altijd de beste beslissingen, maar zorgde er wel altijd voor, dat degene die hij weg wilde ook uiteindelijk weg ging. Kortom, kwam minder dominant over (dat was namelijk Steph) maar kreeg wel altijd alles voor elkaar (in tegenstelling tot Steph).