80 kb dat is 0,8 mbps, lijkt me voldoende als je niet tegelijk andere dingen download. Ik heb ook 3 mbps officieel alleen betaal voor meer en heb volgens mij maar 2 maar dat is een ander verhaal.
IRC is nogal complex
Bittorent is een stuk makkelijker.
Download eerst een programma waarme je bittorrentfiles binnen kunt halen. Ik heb BITCOMETbijvoorbeeld
http://www.download.com/BitComet/3000-2196_4-10437124.html?tag=lst-0-1Downloaden installeren en openen. Verder hoef je niks te doen. Dan ga je op zoek naar torrentfiles. Let wel in veel gevallen is dit illegaal echter het hangt af van wat je download en wat jou rol daarin is. Ben je aanbieder van torrentfiles in een land waar dat niet mag dan heb je de meeste problemen maar dat ben je als gebruiker niet. Bovendien heb je ook betaalde sites voor bijvoorbeeld films of wat dan ook en daarnaast heb je ook nog besloten sites met registraties e.d. dan heeft het meer weg van een programma opnemen en onderling dat op een videaoband bekijken bijvoorbeeld alleen kun je ook films spellen etc via bittorrent delen en onderling uitwisselen. Net als bij MSN eigenlijk.
Maar goed er zijn honderden torrentsites al worden het er minder. De beste voor survivor is ongetwijfeld in mijn ogen
www.mininova.org klik hierop en zoek naar een aflevering van survivor. Bijvoorbeeld seizoen 11 aflev 1. Klik erop en nog eens en hij gaat automatisch downloaden in Bitcomet. Hier kun je ook zien wat de status is en hoe ver hij is. De gemiddelde snelheid komt meestal toch niet hoger dan 40 bij deze surviorfiles.
www.isohunt.com is een zoeksite voor torrents waarbij verschillende torrentsites zijn aangesloten.