Maar ik ben bang dat ik die finale niet ga kijken. Aangezien er vaak winnaars van vorige seizoenen in voor komen, en ik wil al de vorige seizoenen ook nog kijken! Ik heb 1 t/m 4 gezien, en ben bezig met 5.
Dat gebeurt toch nooit? Je hebt hooguit kans dat tijdens de reünie kandidaten worden vergeleken met voorgangers. Je zou dus alleen de finale en uitslag kunnen kijken. Eventueel kan ik hier ook melden of er eventueel spoilers van vorige seizoenen inzitten.
Ik snap het ook niet. Dan zouden er komende aflevering minstens 2 personen moeten vertrekken.
Ik meen ergens gelezen te hebben dat het nog niet bekend zou zijn of het een 'final 2'- of 'final 3'-finale zou worden. Ondanks dat ze 'final 3' beter vonden werken, zouden ze dingen toch fris willen houden en dus niet ieder jaar 3 finalisten willen hebben. Vandaar dat ik zit te denken dat ze dit jaar misschien 4 finalisten doen. Ik verwacht niet dat volgende week 2 mensen vertrekken. De promo's wijzen daar namelijk niet op. Eventueel kunnen in de finale ook nog 2 mensen afvallen natuurlijk.
Volgens de geruchten is het Survivor team in Brazilië neergestreken.
Dat is grappig! Ik zat een paar uur geleden de kaart op wikipedia van alle Survivor-seizoen te bekijken en zat al te denken dat het volgende seizoen wel weer eens in Zuid-Amerika zou kunnen zijn, aangezien alleen The Amazon daar geschoten is.
Mocht dit kloppen dan vraag ik me wel af of het land dan het thema vormt of dat ze iets anders hebben bedacht. The Amazon was immers ook in Brazilië. Aan de andere kant kunnen ze natuurlijk ook een tropisch regenwoud gebied uitzoeken los van de Amazone.
Misschien wordt het wel wetland: Survivor. The Pantanal. Dan kunnen ze Ludo Poppe van Peking Express nog bellen voor wat stockshots
EDIT:
Dat gebeurde bij de allereerste seizoenen inderdaad een aantal keren, doch bij de post-all stars seizoenen is dit zover ik mij kan herinneren niet meer voorgekomen (correct me if I am wrong).
Bij de eerste seizoenen inderdaad wel, maar ik kan het me bij de recentere seizoenen niet herinneren. Micronesia staat vanwege de 'favorites' wat dat betreft apart.