Ik zit er eigenlijk alweer helemaal in (in tegenstelling tot ER, waar ik bij afgehaakt ben). Heerlijk hoe die Amerikanen het spel echt spelen en niet zeuren over of iemand Robinson-waardig is of niet (of 'Survivor-worthy' in dit geval
). Randy is ook mijn favoriet. Randy over de Fang-tribe: 'The problem is is that they're stupid. I really shouldn't blame them for being complete idiots, but they are..........'
Ik hoop dat hij het nog ver gaat schoppen.
Die filmpjes op de CBS-site zijn inderdaad handig om de kandidaten nog wat beter te leren kennen. Mijn favorieten zijn Randy, Ken en Matty.
Ik wist niet eens dat dit bestond! Zou ik al de seizoenen nog downloaden?
Ik zou gewoon beginnen met Survivor Gabon. Daar is nu de tweede aflevering nog maar net van uitgezonden. Mocht het dan bevallen dan kun je altijd nog andere seizoenen downloaden. De laatste twee Amerikaanse seizoenen (China & Micronesia) waren in mijn optiek erg goed
. Probleem is wel dat in Survivor Micronesia één complete tribe uit favorites van vorige seizoenen bestaat, dus daardoor wordt je misschien gespoiled. Daarnaast vond ik Pearl Islands echt een aanrader. Overigens heb ik niet alle Amerikaanse seizoenen gezien, aangezien ik ze ook nog maar pas ontdekt heb.