Ik ben Susie fan geworden na het zien van die boze kop van Probst toen hij doorhad dat Susie immuniteit zou winnen.
Boze kop van Probst? Heb ik iets gemist? Of ben je zo negatief over hem dat je je dingen in gaat beelden?
Ik vind Probst eigenlijk wel een goede presentator. Stelt de juiste vragen op tribal council en heeft altijd wel leuk commentaar ('Fang, big happy family, obviously').
Aflevering was weer erg goed! Ik denk dat ik dit wel eens tot de betere seizoenen kan gaan rekenen. Randy is zo langzamerhand wel zijn eigen graf aan het graven (met zijn duidelijke verklaring waarom hij op Crystal stemde
). Ken moet denk ik uitkijken dat hij niet teveel naast zijn schoenen gaat lopen. Ik krijg niet de indruk dat hij zich realiseert dat er straks nog een jury komt oordelen. Het is leuk om mensen er met leugens uit te sturen. Het zijn echter wel diezelfde mensen die straks gaan bepalen wie er 1 miljoen dollar krijgt.
Overigens vond ik dit commentaar over Sugar in een interview met Charlie nog wel interessant:
Sugar, I think she’s getting the most inaccurate edit. She was very unlikable out there. She was kind of like a princess. She demanded where to sleep in the hut. She tore up our bags and would wear them as dresses without asking; she would wear our clothes without asking. She said what on her mind all the time and did what she wanted to do. That’s great in real life, but in Survivor, I never felt like she stepped back and thought, “Is this fight really a strategic move? Is tearing up their bags going to piss people off?” And she aligned with the one person originally in Kota that everybody despised, Ace. I sort of wrote her off as making big errors in this game.
BronMisschien doen de editors veel moeite om haar in het goede kamp te monteren?