Dat kan er wel eens op wijzen dat Sugar erg ver gaat komen.
Of juist niet, omdat Charlie in de finale dan misschien vragen gaat stellen over gedrag van Sugar dat de kijker niet heeft gezien. Het verhaal klopt dan niet meer. Overigens ga ik geen spoilers lezen. Dat vind ik zonde van mijn kijkervaring.
Ik had het al zien aankomen, maar toch vind ik het erg jammer dat - naar Randy's eigen sarcastische zeggen
- 'the most charming person' is weggestemd. Ik had nog gehoopt dat Corinne immuniteit zou winnen en dan tijdens tribal council de ketting aan Randy zou geven of dat Matty op het laatste moment een flip zou maken.
Sugar vond ik al enigszins irritant (vooral omdat de editors ontdekte dat ze een zenuwlachje had en dit bij al haar confessionals voegden
), maar afgelopen aflevering hebben ze met het hele cookie-gebeuren wel haar ware aard laten zien. Naar meisje! Ik hoop dat ze er snel uitgaat.
Deze aflevering bewijst volgens mij wederom dat niemand zich bezighoudt met hoe de jury er tijdens de finale uit gaat zien. Mocht Bob in de finale komen dan mist hij nu in ieder geval één stem (& Randy weet op Ponderosa misschien ook nog wel Charlie & Marcus te overtuigen). Crystal kan het sowieso eigenlijk niet meer winnen en Sugar heeft ook weinig jury-vrienden gemaakt. Ken heeft ook teveel vanuit persoonlijke wraak (& noodzaak) gestemd. De enige echte kanshebber op dit moment is eigenlijk Matty. Ik zou het een prima winnaar vinden!
EDIT: Randy in zijn 'Final Words': "If Susie and Crystal and Sugar make the final three, I think the only way out is to commit suicide"