Er zijn inderdaad een aantal goede karakters uit, maar naar mijn idee is de casting dit seizoen wel van dusdanig niveau dat er nog genoeg leuke mensen over zijn. Ik zit nog steeds te wachten op leuke acties van Tyson (ik hoop dat die nog gaan komen) en ik denk dat in de merge de relatie Coach - Sierra wel eens voor problemen kan gaan zorgen. Dan hebben we nog Erinn die - samen met, hoe kan het ook anders, Coach - ook nog voor leuke televisie kan zorgen.
Op dit moment ben ik voor Stephen. Ik denk dat hij, vanwege zijn voorkomen, schromelijk onderschat wordt, maar hij heeft ondertussen wel een hoop troeven in handen. Het is dat hij niet zo heel goed kan liegen, al viel JT er helemaal voor & daar gaat het natuurlijk om.
Volgende aflevering wordt denk ik spannend. Op basis van de previews lijkt het niet zo goed te gaan met het been van Colby Joe. Ik ben benieuwd of het tot een evacuatie gaat leiden. De enige die ik op dit moment nog wat kleurloos vind, is Debra. Verder vind ik het seizoen 'pretty decent'. En het zou na de merge morgen nog wel eens een stuk beter kunnen gaan worden.........