Dus vorige week begonnen met het idiote idee om Survivor en Big Brother in chronologische volgorde te gaan kijken. Dus SUR1-> SUR2-> BB2-> SUR3-> SUR 4 en ga maar ff belachelijk lang door.
Nu al een dag of 2 klaar met Borneo maar ik wou toch nog ff mijn gedachte kwijt. Allereerst, Greg is by far een van mijn favoriete kandidaten ooit en zeker een van de meest memorabele, maar hij had best wel een crappy tegenvallende edit bij het terugkijken
Verder grote favorieten waren Colleen (grappig, lief en...
) en natuurlijk Rich. Rudy was een stuk beter deze keer (echt ontzettend grappig en droog), Sue is zeker memorabel en Seans idiote gedrag en naïviteit hielp het seizoen (en de Tagi alliantie
) ook wel.
Bij Kelly heb ik geen idee wat ik van haar moet denken. Ik herinnerde me haar gewoon als die toffe chick, die goed was in de proeven (hoewel ze wel afging bij het roeien tegen een gast die niet eens kon zwemmen
) en die moeite had met haar normen en waarden in het spel. Bij deze tweede keer kijken (en nu ik wat ouder ben) zie ik toch een meer "two-faced" persoon, zelfs in haar biechten, en weet ik niet meer echt wat ik van haar moet denken. Plus ik herinnerde me niet die afschuwelijke tramp stamp
Uiteindelijk blijf ik dit een fascinerend en grappig seizoen vinden, met een van de beste casts ooit. De "uitvinding van allianties" en hoe je het spel nu het beste kan spelen en het langzaam bewust worden van wat er allemaal mogelijk is blijft heerlijk om te zien. Verder moet ik toch wel zeggen dat ik Rich nog steeds een erg goede speler vind. Hij was zich heel erg bewust van wat er belangrijk was (observatie en wat anderen denken), begreep dat het belangrijk was om het duidelijk te maken dat hij zou liegen en bedriegen en vind ik de move die hij bij de laatste proef maakt echt super badass. Ook wil ik nog toevoegen dat ik het knap vind dat hij erin slaagt om aan de ene kant het spel goed te spelen en aan de andere kant nog steeds entertainend te zijn. Dus ja dat waren mijn gedachten over Borneo