Wel, Sandra is meer een "Character" dan een "Player", maar voor mij is dit alleen een plus. (Gameplay kan interessant zijn, maar slechts als dit het spel gevariëerder of spannender maakt. Characters zijn, of je hen graag hebt of niet, ALTIJD entertainend, en dat is het belangrijkste).
Ik persoonlijk vind haar geen slechter winnares. Ze heeft moeite om de eindjes aan elkaar te knopen op strategisch vlak, maar haar zogenaamde "Social Game" is PER-FECT. Bovendien heeft erg veel inzicht in de persoonlijkheid van anderen, wat haar in staat stelde om bv Tijuana het gespek tussen Burton/Fairplay af te luisteren, Lil te overtuigen om haar naar het eind te brengen, Fairplay succesvol te beliegen bij de F5 enzovoort. Ze is goed. Erg goed. Twee Millioen Dollar Goed.
Yep, Darrah wordt zwaar overschat. Ik vind haar eigenlijk vrij oninteressant, overschat en lethargisch.
En ten slotte: Cast Ranking Time:
1.
Sandra - Verschrikkelijk in proeven <3 Noemt iedereen in de buurt een "MF'er" <3 Strategiëen gebaseerd op wraak <3 En ondanks dit alles is Sandra de enige persoon die het spel tweemaal gewonnen heeft. God, wat hou ik van dit spel.
2.
Fairplay - Zonder enige twijfel, de allerbeste shurk uit Survivor. Alles wat Fairplay deed was kick-ass en fun.
Eat this, Russhole!3.
Lilly - In het Engels: "A Trainwreck" Alles wat Lil deed was grappig. Vooral omdat ze OVERAL bij moest huilen, zelfs op momenten dat ze blij moest zijn
(zoals de Reward die ze won bij de F8 en de F7 proef en de brieven die ze ontving bij de F4)
4.
Rupert - PIRupert liefde is simpel en haast vanzelfsprekend. Hier is hij teminste nog "echt", nog voor dat zijn success hem naar het hoofd steeg.
5.
Trish - Trish verliezen voor de samensmelting, en vooral in de omstandigheden van haar exit is zowel frustrerend als episch.
Ze was slim, aardig en een goede speelster die het eigenlijk aandurfde om Rupert weg te stemmen! Respect voor dat, want daar zijn ballen voor nodig! Ik had zo graag gehad dat we van haar meer gezien hadden.
6.
Ryno - Ik had hem graag, maar niet voldoende voor de TOP 4, sorry!
7.
Burton - Ik weet niet waarom, maar ik mag hem wel. Hij wordt bovendien
echt zwaar onderschat als speler.
8.
Tijuana - In een ander seizoen zou Tijuana één van mijn favorieten zijn geweest... maar ik heb altijd al weinig aandacht aan haar geschonken omdat er een aantal mensen in dit seizoen zijn die ik ECHT keigraag heb... Verder dan "potentiëel interessant" komt het voor mij niet.
9.
Skinny Ryan - lolnerd.
10.
Michelle - Michelle was een willekeurige favoriet van mij, maar om eerlijk te zijn... echt veel heeft ze niet gedaan.
11.
Darrah - Veel mensen geven om Darrah. Ik niet. Saai, onzichtbaar, geen persoonlijkheid, oninteressant.... volgende!
12.
Nicole - meh
13.
Christa - Enorm irriterend. Godjongens die godverse STEM van haar! >__<
14.
Shawn: Ik ken mensen die van Shawn houden... Ik ben niet zo iemand. Het voornaamste gevoel dat hij in mij opbracht was irritatie. Of om het te zeggen met een Fairplay quote: "[BLEEP] YOU!"
15.
Osten - Ronduit onuitstaanbaar. Elke keer dat hij in beeld verscheen had ik zeer veel goesting om te fast-forwarden naar de eerstvolgende scène.
16.
Andrew - Wat een afgrijselijke, elitistische, zelfgenoegzame zak. IK HAAT HEM.