1. Hatch - Met kop-en-schouders nietwaar? Hatch Liefde is een vanzelfsprekend goed, en ik zou zelfs kunnen beweren dat hij tijdens AS *nog * beter was dan tijdens Borneo.
2. Ethan - Stukken beter dan zijn eerste incarnatie in Kenia. In Africa was Ethan aangenaam, maar ook erg saai... In AS echter heeft hij echt moeten VECHTEN om te overleven als een onverwachte, doch uitermate boeiende underdog
3. Jerri - Is er EEN Survivor die Mythischer en Diepgaander is dan *DE* Jerri Manthey? Persoonlijk vind ik van niet. Ik vond haar iets toffer in Outback, maar desondanks was haar verhaallijn erg nostalgisch en *magisch* voor mij.
4. Amber - Een tikkeltje saai, maar toch: Amber is een lief, aangenaam en aantrekkelijk meisje en ik heb altijd al een zwak voor haar gehad.
5. Colby - Verruit mijn minst favoriete versie van Colby, maar je bent een fan of je bent het niet, en IK *ben* er een. Zelfs op zijn minst kon ik heb pruimen (al was ik wel blij dat Jerri haar weerwraak wist te verwerven)
6. Rudy - Deze is overduidelijk, niet? Net als Hatch liefde is Rudy liefde haast vanzelfsprekend en (hopelijk voor de mensheid ook) universeel.
7. Rupert - op het randje van saai, maar hij had momenten waarin hij scenes deed bruisen. (Zijn foutieve "Shelter", de speer, etc)
8. Shii Ann - Zwaar overschat, maar toch met momenten ironisch grappig.
9. Rob M. - Laat ik er duidelijk over wezen: Rob was NIET leuk tijdens dit seizoen. Hij was nog lang niet zo erg als tijdens RI, maar de zakelijke "Mob Boss" Rob is niet echt iets waar ik ontzettend wild van wordt.
10. Big Tom - Hij had zijn grappige, geweldige momenten, maar bitterheid laat een nogal onaangename nasmaak achter in mijn mond. Daarom is hij niet hoger dan dit.
11. Tina - Ik Haat Tina Wesson, maar gelukkig was ze vertrokken alvorens ik haat hier ook kon haten. Toch nog iets goed dat Jenna L gedaan heeft.
12. Kathy - Laten we het zo stellen: De Val van Kathy Vavrick-O'Brien was allesbehalve plezant om te volgen. Zeker tijdens de FTC.
13. Jenna M - Een heleboel mensen schijnen erg veel om Morasca te geven... Ik ben niet zo'n iemand. Ik kon haar niet uitstaan in Amazon en heb weinig begrip voor haar quit: Ik bedoel als je weet dat je moeder terminaal is en elk moment kan sterven, dan GA JE TOCH NIET MEEDOEN AAN EEN REALITY SHOW? Zeker als je op DAG NEGEN opgeeft. Alsjeblieft, zeg!
14. Rob C. - Ik ben een grote fan van Rob Cesternino... maar zelfs ik kan niet ontkennen dat hij geen enige impact gemaakt heeft op het seizoen, behalve dan misschien dat "Zandkasteel" dat hij gemaakt had enkele momenten voor zijn eliminatie.
15. Sue - Ik kan wat begrip opbrengen voor haar haat voor Hatch en Big Tom, maar ik heb haar nooit gemogen. Ik vind haar boven alles een luide, onbeleefde, boertige aanstelster.
16. Jenna L - Niet te harden. Een totale bitch en niet "the fun kind of "bitch".
17. Lex - *Walg* Er zijn geen woorden om dit...
onding te beschrijven... en daarom ga ik het ook niet proberen.
18. Alicia - Een van de meest zure, humorloze mensen aller tijden. Een van mijn minst favoriete Survivors ooit, zonder enig twijfel!