Ik ben nu bezig met dit seizoen en vanwege mogelijke spoilers durf ik deze threat eigenlijk niet te lezen.
Maar wat zijn deze 2 teams een stel sufkezen zeg. Bij de Memory proef deden ze beide heel dom.
De kerels: Ze keerden alleen maar nieuwe mandjes om, waardor er steeds combo's bekend werden en de vrouwen makkelijk scoorden. Erg dom.
De vrouwen: Steeds als er een combo bekend was, gingen ze eerst naar de laatste van het paar en daarna (denk denk, waar zat hij ook alweer) naar degene die eerder bekend was. Erg dom.
Er zijn niet zoveel regels bij Memory, maar de 2 regels waar je je sowieso aan moet houden zijn:
1) maak de tegenstander niet wijzer dan hij al is
2) als er volgens jou een paar op tafel ligt, draai dan eerst degene om die je niet zo zeker meer weet.
Ook vond ik het jammer dat bij proef 1 de kerels klop krijgen op de balance beam en bij proef 2 krijgen ze weer de balance beam and guess what ze worden weer enorm verslagen. Kan zijn dat de proeven van te voren zijn gekozen, maar dan nog moet je niet 2 dezelfde proeven na elkaar doen. Als ik mijn 1e potje schaak tegen Kasparov verlies, mag je raden hoe spannend de volgende 9 potjes zullen zijn.