Ik ben niet zo hoog met dit seizoen als vele anderen. Het is geen slecht seizoen maar ik vind het ook geen superseizoen. Ik vond het nogal laag dat de F4 Eric aan het uitlachen waren nadat hij zijn move deed. (knap gespeeld, maar dat uitlachen vond ik echt
, dat is iets waar ik vrij gevoelig voor ben)
Dit was Ciries kans om een seizoen te winnen, F3 en dan een proef die draait om stabiele handen (toch haar beroep eigenlijk).
Het is wel grappig om te zien dat Amanda, Parvati en Cirie zo verbaasd waren dat er op dag 38 nog een proef zou komen. Ok, het was al een paar seizoenen F3, maar wat hadden ze verwacht, dat ze 2 dagen rust gingen krijgen? Ze hadden iets kunnen vermoeden aangezien Natalie eruit ging bij de F4 op dag 37.
(Kijk vb naar Spencer, die had in S28 perfect door dat het naar een F2 ging tijdens de F4).
Tracy was echt leuk, iemand die ik graag nog eens wil zien spelen. Ze was heel kort bij een Ozzy-blindside samen met Ami, Eric en Chet maar toen wou Chet weg (wat sowieso gebeurd zou zijn, Chet kon niet meer verder door dat koraal in zijn voet en zou eigenlijk geëvacueerd moeten worden. Hij stond erop dat hij zich kon laten wegstemmen; wat geweldig zou zijn als ze dat hadden gebruikt om Ozzy te blindsiden maar het is nu niet anders).
Ozzy vond ik net eigenlijk minder leuk dit seizoen, hij was nogal arrogant zeker zijn FTC-speech (ik krijg iets van mensen met de Hoe durven jullie mij weg te stemmen?)
Belangrijk ook om te weten over Ami: een goede vriend van haar heeft kort voor het seizoen zelfmoord gepleegd. Ze was daarom mentaal minder in dit seizoen.
Eric, slim was het niet, maar de domste move ook niet aangezien er nog een logica inzat. (een logica met gaten maar wel een logica) hij werd dagenlang gemanipuleerd in het geloof dat iedereen hem haatte. Jammer, want hij was mijn favoriet bij de fans.
Nog 2 toffe weetjes:
Parvati verloor met opzet de F3-proef omdat ze wist dat ze sowieso werd meegenomen als 2de finalist
Bij de F5 vond Parvati de idol, maar besloot ze die achter te laten. Ze had die toch niet nodig