Ik heb me heerlijk lopen ergeren aan de geestelijke bekrompenheid van Natalie en Brett, waarom maken zoveel gelovigen zich toch keer op keer onsterfelijk belachelijk?
Had jij dat ook al? Mijn tenen bleven nog net niet haken in de vloerbedekking. Hoewel het het nog net niet haalt bij die scène waarin Sugar de urn met as van haar vader in een Gabonese rivier leegkiepert. Dat was pas erg!
Verder vroeg ik me af of een zekere Coach niet ineens uit de bosjes tevoorschijn zou komen. De prayer warriors zijn immers een interessante aanvulling op de warrior, de wizard en de dragon slayer........
Maar die 'briljante' alliantie zal volgend seizoen wel weer worden opgebouwd!
Ik vermoed ook dat Natalie gaat winnen. Als Russell er met de poet vandoor zou gaan, hadden ze hem volgens mij niet zo sterk als een villain neergezet, maar meer als een agressieve, sterke speler (wat hij ook is en daarom verdient hij het geld
). Natalie is echter de enige overlevende van de Dumb Ass Girl Alliance, dus zij zal gaan zorgen voor de downfall van Russell (denk ik). Ik vind het wel jammer, want sinds dat christelijke onderonsje tussen Brett en Natalie, gun ik het haar eigenlijk niet meer.
Dalton Ross had er ook nog wel een geestig stukje over:
Dude, this is God we're talking about? Do you think he's chillaxing in his La-Z Boy recliner with his face painted, a six-pack of Bud, and an oversized foam #1 finger? Sorry to break it to you, but the Man has BIGGER FISH TO FRY! So let's get back to the challenge. If I'm God — and let's all count our blessings right here and right now that I am not — and Natalie starts putting out the prayers to me in this instance, here's exactly how I'm responding: "Are you freakin' kidding me? All the things I have to deal with — disease, famine, genocide, MTV's Jersey Shore — and you're bugging me with this? I mean, it's not even an immunity challenge, for crying out loud! If you were playing for immunity maybe, just maybe, I could understand you asking me to deliver you up a little' somethin-somethin. But a reward challenge? C'mon, now. And just for that, I'm going to cause you to drop 58 coconuts on your next pull. That's right, you heard me! And not only that, but because you hit me on my lunch break, I'm also gonna send Shambo another one of those clairvoyant dreams I have so much fun with and give her the exact number that Jaison is gonna drop. Heck, I may even cause Jeff Probst to inadvertently start breakdancing just to rub it in!
Brett gaat de finale volgens mij ook niet meer halen. In de previews spreken ze namelijk over '3 tribal councils'. Dat wordt dus een final 2. Ik denk niet dat hij dat gaat halen.
Jullie ook allemaal fijne dagen hier!
Ik kom hier volgende week nog wel even terug, denk ik. Het laatste deel van de finale staat bij mij voor dinsdag gepland