Bump!
Borneo: Greg (Wat een mafkees... in de goeie zin van het woord, natuurlijk ^_^)
Australian Outback: Colby (Gewoon Geweldig!)
Africa: Big Tom ("He's a JEW! He won't eat the HAM!" <3)
Marquesas: Kathy (Een Geweldige "Underdog Story" waarbij het sociaal zwakke "lelijke jonge eendje" ontbloeit tot een fantastische speelster!)
Thailand: Robb (Grappigste Survivor ooit. Niemand komt even in de buurt)
Amazon: Rob C. (One-liner Machine EN een sterk strategische speler? Mijn HELD!)
Pearl Islands: Sandra (Zij en Fairplay zijn mijn favorieten voor dit seizoen, mijn ik vind Sandra juist een tikkeltje beter. Sorry, Jon
)
All Stars: Hatch (Al de anderen (met uitzondering van Ethan en Amber) waren gewoon "O_O")
Vanuatu: Chris (Vrouwenfluisteraar
Oh en bovendien, Vanuatu is het enige seizoen waarvan ik IEDEREEN in de Laatste Zes of zo graag had. Chris/Twila/Scout/Eliza/Julie/Ami <3 ^_^)
Palau: Ian (Ik <3 van "sidekicks" en Ian is gewoon een goeie gast die het goed meent met iedereen.)
Guatemala: Stephenie (Ik hield van haar in Palau, maar in Guatemala is ze echt aan het hoogtepunt van haar delusies en ego-centrisme. Luvvit <3)
Exile Island: Cirie (Moeilijke Keuze, maar het MOET gewoon Cirie zijn. Als je haar niet mocht tijdens EI, heb je geen hart. Bovendien, is ze de best spelende Survivor die nooit gewonnen heeft)
Cook Islands: PENNER (Wie anders? Cook Islands was zo'n SAAI en PoCo seizoen dat ik er de MUREN van opliep. Jonathan was één van de weinigen die mijn bleven boeien en als je in je eentje een seizoen redt, verdien je er dan geen krediet voor?)
Fiji: Yau-Man (Naar mijn mening een zeer verfrissende Survivor. Een zeer goedhartig persoon ook (luister naar zijn commentaar terwijl hij Fairplay wegstemt in Micronesia - zo onwijs authentiek en nobel <3)
China: Courtney (niet alleen een van de grappigste mensen die op deze Aardbol rondlopen, ze hoeft ook geen ENKELE moeite te doen om hilarisch over te komen. Amazing <3)
Micronesia: Cirie (Micro was een geweldig seizoen, met een ongeloofelijke cast, maar uiteindelijk wist Cirie me het meeste te boien met haar constante "CIRIEOWNAGE" (ja toch, Yau-Man, Joel, Ozzy, Erik, Amanda?))
Gabon: Randy (een van de beste Villains ooit. Randy was bitter, cynisch, getormenteerd, en toch tegelijkertijd ongeloofelijk complex. Een fascinerend karakter)
Tocantins: Stephen (Wat een zonde dat hij verloor
Dammit, Coach
)
Samoa:
Ehh... ja... Dave. (Verschrikkelijk seizoen, maar ik vond Dave toch de beste omdat hij Grappig was, van Galu was (dat is een plus) en Medusa's lakei was (Laura <3))
Heroes Vs Villains: Parvati (Ik van geen fan van haar, maar in HvV heeft ze toch mijn hart gewonnen (derde keer, goede keer?))
Nicaragua: (totnogtoe): Jud (Hij is tof.)