Dit was echt heel verrassend, ja.
Brenda werd wel steeds arroganter, dus wat dat betreft was het ook niet zo vreemd dat haar bondgenoten haar zo snel de rug toekeerde om zowel sociale als tactische redenen. Ze had toch de idol moeten claimen toen ze voor NaOnka de clue oploste.
Hoe zit het nu trouwens met die idols? Iedereen weet blijkbaar dat Naonka een idol heeft, maar weet ook iedereen dat Sash er een heeft?
Ook mooi om te zien trouwens hoe Kelly Purple blijkbaar ook door haar kampgenoten wordt vergeten. Ze was de enige die blijkbaar niet was geïnformeerd om op Brenda te stemmen
Dan begin ik trouwens ook steeds vaker te vergeten, maar ik neem aan dat niemand hem als bedreiging ziet, dus dan is het ook alleen maar logisch om hem erin te laten.
Holly wordt steeds meer één van mijn favorieten. Geweldig om te zien hoe ze steeds beter wordt in het spel. Wie had nou verwacht dat ze er nu nog zou zijn na die vreemde acties van haar in het begin van het seizoen?
Ik vond het ook wel leuk dat Jud en NaOnka even een wapenstilstand hadden om Brenda eruit te werken, maar ik verwacht dat die wapenstilstand maar van korte duur is.
Sash heeft het ook goed gespeeld en ik denk dat de allianties nu alsnog zo wankel zijn dat hij misschien niet eens een doelwit is bij de volgende eilandraad. Ik heb echt het idee dat bijna iedereen het volgende slachtoffer kan zijn.