Zonder enige twijfel is dit mijn minst favoriete seizoen ooit. Fiji en Samoa zijn MEESTERWERKEN in vergelijking hiermee. Hetgeen dat mij nog het meeste stoort is dat er, zonder enige twijfel, een afgrijselijke winnaar zal zijn.
Ofwel win Rob, wat een van de meest voorspelbare en minst voldoenende resultaten ooit zal zijn, nadat iedereen gewoon uit zijn hand heeft gegeten zonder enige oppositie. En ook omdat dit zijn vierde keer is en ook omdat Jeff/Dalton Ross/Casual Fans/SEG/CBS allemaal onuitstaanbaar zullen worden als hij wint. (en eigenlijk ook als hij niet wint, maar dat is naast de kwestie)
Ofwel wint Natalie, wat verschrikkelijk is omdat ze GEEN verhaallijn heeft (in vergelijking met haar is Natalie White de meest zichbare persoon in het universum) en een dermate passief en oninteressant persoon is dat ik me constant afvraag waarom ze eigenlijk überhaupt gecast is. Ik wil gewoon niet dat ze wint. Net als Rob geeft dat gewoon GEEN enkele voldoening voor mij, als kijker.
Ofwel wint Andrea, die deze aflevering volledig onuitstaanbaar was. Ze volgt Rob blindelinks ondanks het feit dat ze #5 is in een alliantie van zes? Ze kan alleen winnen als ze bij toeval in de F3 belandt en dat is geeft, na winnaars als Fabio, Sandra en Natalie W, weeral geen enkele voldoening.
Ofwel wint Matt...
De persoon die TWEEMAAL weggestemd werd vanwege zijn EIGEN stupiditeit en die als karakter ONUITSTAANBAAR is.
Oeps. Sorry terloops :/