Ik had nog gehoopt dat her niet waar zou zijn... *zucht*
Belachelijk. Russell neemt deel voor de DERDE keer in VIER (VIER!) Seizoenen tijd, terwijl hij een verschrikkelijke slechte speler EN een onuitstaanbaar opdondertje is. Bah!
Rob... Ik mag Rob graag (Hij is in mijn TOP 10 allertijden <3), maar vier keer is gewoon teveel van het goede. Ik bedoel, als ik denk aan Survivor Iconen, denk ik niet aan Rob, maar aan Rupert, Cirie, Stephenie, Hatch, Tom W, Sandra, Jerri, Colby, enz. En dan nog: hij heeft TWEEMAAL de jury gemist! Hij is amper een All Star!
Dit is allemaal Jeff's fout. Hij WOU dit onding van een seizoen hebben zodat hij Rob vs Russell (een van de meest lamlendige en meest repetitieve vijandschappen ooit in mijn boekje) verder kon aflebberen. Bovendien dient die "Redemption Island" onzin duidelijk om Rob/Russell te redden wanneer/indien ze worden weggestemd zodat we NOG langer met hen opgescheept zitten en NOG langer moeten zien hoe zij alle aandacht krijgen en de 16 overigen niets anders dan figuranten zijn in deze "epische" (ACK!) tweestrijd.
En dan heeft hij nog de arrogantie, de pretentie, de onbeschaamheid on te stellen dat diegenen die dit seizoen stom vinden geen fans zijn van Survivor ("zijn" show). Wat.Een.[
CENSUUR]
Afvoeren die Jeff. Laat Courtney, Coach, Penner of Colby het presenteerwerk maar doen.