Ik ben pas Survivor gaan kijken bij season 19. En dat was meteen een voltreffer!
Ik vond Russell geweldig! (dat seizoen had hij moeten winnen overigens).
Het seizoen erna HvsV vond ik ook erg leuk (wederom met Russell) en vooral omdat ik als kijker wist wat hij allemaal zou uitspoken en zijn medekandidaten clueless waren omdat S19 nog niet was uitgezonden. Uiteraard werkte zijn taktiek wederom niet, ha ha (nu had trouwens Parvati moeten winnen, maar dat terzijde).
Ik snap best dat het niet mogelijk is om iedere keer Russell te laten meedoen, maar het ontbreken van echt vuurwerk was wel de reden waarom ik S21 erg tam vond (alleen die oude vrouw uit het zuiden was interessant (vooral omdat ze die jonkies vaak versloeg)). Ik merk dat ik al niet meer weet wie er heeft gewonnen.
Jammer dat hetgeen waar Russell sterk in is zeer waarschijnlijk weinig effectief is met tegenstanders die hem kennen. Ben benieuwd of hij in staat is een andere taktiek te hanteren.
Overigens wel grappig dat er een nieuwe idol magnet is, maar nog gekker dat we Russel nog niet hebben zien zoeken.
Oh ja, tijdens de Tribal Council verraste die outburst van Philip me zodanig, dat ik heel kort even dacht dat het een afgesproken toneelstukje was om alle stemmen van het grote verbond op 1 van hen (met de idol) te krijgen, maar al snel bleek dat hij gewoon echt gek was.
Van die lumberjack heb ik nog weinig gezien, maar wat ik zag vond ik leuk. Ziet eruit als het type dat zelfs een hut kan bouwen in een tropische storm terwijl hij geblinddoekt is.