De Zap6 is verruit de beste alliance op dit ogenblik, maar ik vindt het echt irriterend hoe iedereen hen als een *goede* alliance afschilderd. Ik bedoel, ze zijn o.k., maar verder...? Ze komen naar mijn mening niet eens in de buurt van de betere alliances. Ze behoren tot de "niet slecht, maar ik wordt er niet wild van" cathegorie.
Nochthans heb ik iedereen in die alliance (behalve Steve) nogal graag. Ik ben een fan van Ralph, Sarita, Julie, David en Mike individueel gezien (vooral Mike!), maar collectief? Nee. De alliance *sprankelt* niet voldoende om mijn aandacht te trekken.
Rob is verscrikkelijk. Ik denk dat ik nog nooit zo'n hekel aan hem had (indien ik dan überhaupt ooit een hekel aan hem heb gehad) als nu. Jongens, hij is echt de nieuwe Russtroll. Dominantie in de airtime, alles, maar dan ook ALLES is strategie en een arrogante zak op de koop toe. Bah! Ik mis HvV
Nochthans is hij niet een mijn minst favoriete persoon van dit seizoen. Die eer gaat naar Matthew (nadruk of "ew").
Kristina
RIP en never forget
Nóg een reden om Matt te haten, neem ik aan. (alsof ze een kans maakt bij het duel)
De winnaar... ik heb erover zitten denken, maar ik denk dat een van de volgende zeven onze winnaar zal zijn. In feite, ik ben er ERG zeker van: Natalie, Krista, Sarita, David, Mike, Matthew en Andrea. Op dit ogenblik denk/vrees ik dat het Matt zal zijn die wint... maar alles is nog mogelijk, natuurlijk ^_^