Andrea en Rob zijn op dit moment ook de personen die ik de grootste winkansen geef maar ik durf Natalie nog niet definitief af te schrijven. Indien ze de komende afleveringen nog steeds geen persoonlijke verhaallijn krijgt wordt het desalniettemin wel erg onwaarschijnlijk dat ze wint. Heeft edgic haar al voorgoed afgeschreven? Het punt is dat Natalie binnen Ometepe de beste positie heeft. Grant en Rob zijn de grootste bedreigingen, Philip en Andrea de outsiders en Ashley degene die meer dan Natalie irritatie lijkt op te wekken. Als er geen spelomwentelingen gaan plaatsvinden is Natalie min of meer verzekert van een plaats bij de laatste drie.
Wel, het probleem is dat Natalie amper inhoud geeft. Als je dit vergelijkt met bevoorbeeld the minst zichtbare winnaar aller tijden, Ratalie White, zul je merken dat Nat W als een character en een speelster veel meer inhoud en manipulatie heeft dan Nat T.
We zijn nu gemerged. Op dit ogenblik had Natalie W dit als inhoud
- Een kleine scene met Betsy waarin ze als "betrouwbaar" wordt voorgesteld in de pilootaflevering
- Positieve commentaar van zowel Ben als Jaison tijdens de TC van aflevering 4
- Aflevering 4: Een sleutelscene met Russell waarin haar overwinning voorspeld wordt.
- Aflevering 7: Ze wordt getoond als iemand die hard bezig is vrienden te maken met iedereen, zoals Laura die op bezoek is in FoaFo (and in contrast met Liz die zich alleen maar met hard werk bezig houdt en aan het einde van de aflevering weggestemd wordt)
- Merge episode: Sleutelscene #2 waar ze de Vrouwen van Galu overtuigd om Erik weg te stemmen.
Hoe onzichtbaar ze ook was, Nat W had verscheidene indicatoren dat ze niet alleen Russell zou verslaan, maar waarschijnlijk ook zou winnen.
Nat T daarentegen heeft dit als inhoud:
- Bescheiden focus in de premiere waar ze een "target" is, maar de dans omspringt
- Aflevering 2: Scene met Rob waar zij en hem een "band" vormen. Vergelijkbaar met Nat W's scene met Russell, maar Nat T krijgt amper inzicht, terwijl Nat W in haar scene VEEL MEER inzicht gaf.
- Aflevering 4: "Phillip is sooo annoying >_<"
- Afleveringen 5/6: Negatief in beeld gebracht, als een echte luiwammes (maar ze is veel minder negatief dan haar vriendin Ashley, die de volle laag krijgt)
- Aflevering 7: Crispy Rice Gate... en dat is alles.
- Aflevering 8: Wint Immuniteit... en dat is alles.
Tja... dat is andere koek, vind ik. Nat T heeft ook enkele indicatoren dat ze misschien later belangrijk
kan worden, want ze is een stuk minder negatief dan ze had kunnen zijn. Betekend dit dat ze wint? Niet noodzakelijk. Er zijn absoluut geen aanwijzingen dat ze zal winnen. Volgens mij (en dat is een pure, maar gecalculeerde gok) is ze de Runner-up, tweede plaats. En waarschijnlijk is de finale stemming close, vergelijkbaar met (STOP MET LEZEN TERLOOPS) Bob/Susie.
Er is natuurlijk een waterkansje dat ze toch nog zal winnen (net als Mike en Matt), maar die kansen zijn zo piep-piepklein dat ze bijna verwaarloosbaar zijn. Rob of Andrea is de duidelijke winnaarskeuze op dit ogenblik.