Ben ik de eerste om de aflevering te becommentariëren? Dat is iets nieuws.
Ik vond het niet zo goed. Ik bedoel, de vorige aflevering was stukken slechter, maar hetgeen dat we deze week kregen was niet veel beter. Zoals gewoonlijk kregen slechts enkele individuen aandacht, en gelukkig geen Rob voor de verandering. Oké, nu enkele punten:
- Zap-at-terror > O-meh-tepid. Er is weinig verschil tussen beiden (allebei de tribes zijn verschrikkelijk -_-), maar op dit ogenblik supporter ik voor de "doomed" Zaps. Ik heb Julie altijd gemogen ondanks haar nogal matter edit, en ik ben blij dat ze met momenten wist te schitteren.
- Ik ben ZO over Phillip.
Er waren momenten waar zijn Over-The-Top gedrag echt een zegen waren, maar hij OVERDRIJFT. Ik kon hem gewoon niet hebben, en "The Race Card" is een van mijn persoonlijk Pet Peeves, vooral in de context van deze episode. UGH @ het idee dat hij van nu af aan altijd in zijn roze ondergoed zal moeten ronddartelen *vomit*
- Steve.... hoe POKKESAAI kun je zijn? Op Sucks is er het een inside joke om te doen alsof Steve al WEKEN dood is en in feite gewoon een zombie is... wel, er IS een reden waarom er zo'n inside joke is. Zo saai en futloos. Hij had moeten gaan i.p.v. Julie.
- Grant, Natalie, Andrea, Ashley... what the hell? Waarom zet je die mensen op de show als je ze niet TOONT? O ja, natuurlijk hun eigenlijke "doel" is om als loyale soldaten van Rob te figureren in zijn overwinning.
Bah.
- Ralph... Is ie er nog of wa? Absolute onverschilligheid
- Rob... UGH. Ik ben ZO blij dat we niet meer van hem zagen. Wat een overkill zeg. Ik weet niet wat me het meest tegen de borst stoot: dat Rob voor een VIERDE keer speelt en SEG het spel so "riggt" dat Rob eigenlijk vrij spel heeft, of het feit dat de anderen Ometepes dat zonder slag of stoot toelaten
- David eruit w/e. Ik mocht hem een BEETJE, maar niet teveel. Geen toffe gast, en hij had een nogal hoge eigendunk van zichzelf... toch beter dan al de Ometepes, minus Andrea.
- Mike wint <3 Uitstekend. Zoals Julie heb ik Mike ALTIJD gemogen, ondanks zijn erg matte edit. Ik hoop dat hij terugkeert.
- Matt... Vroeger kon ik hem niet hebben omdat hij zo saai en humorloos was (en een idioot)... nu HAAT ik hem omdat hij zo zielig is. Stop met toch CONSTANT te klagen tegen God over zijn slechte situatie.
Luister es, Slimmerd,
God heeft je niet teruggestuurd naar RI, sukkel, het was je eigen *STUPIDITEIT* die je niet een, maar TWEEMAAL de das omdeed. Ik kan hem niet hebben, en hij is met GEMAK de ergste persoon in het seizoen. Nochthans... hij is wel de enige die Rob's overduidelijke overwinning kan stoppen, dus, desondanks mijn haat voor hem, hoop ik dat hij terugkeert en Rob VERNIETIGD. Anders, wel... GA DAN GEWOON NAAR HUIS. Jeezes