Ozzy is gewoon een enorm saai mens. Hij leek interessant in CI omdat... wel, kijk gewoon naar de rest. De rest waren gewoon NOG saaiere mensen.
Brandon is absoluut walgelijk. Een echte achterbakse, schijnheilige, moraliserende, sexistische hypocriet. Arme Mikayla, ze heeft immers NOOIT iets verkeerds gedaan buiten knap genoeg zijn om Lil' Hantz sexuele fantasieën te bezorgen... en natuurlijk zet dat hem aan om ontrouw te zijn t.o.p. zijn echtgenote, want Mikayla is een spreekwoordelijke Babylonische hoer (danku voor deze vergelijking Sophie!) omdat ze hem VERLEIDT met haar lichaam en charmes.
Ik haat hem NU AL meer dan Russell. Afgrijselijk.
Ik supporter voor Cochran en Dawn. Spijtig dat Mark er uitgestemd is, ik mocht hem wel. Ach, tenminste ziet het er naar uit dat zowel Dawn als Cochran het ver genoeg zullen schoppen zonder hem. Het is gewoon zeer spijtig dat the 5 minst interessante Savaii samen in een alliantie zitten.... hopelijk breek deze vlug op voordat ze opnieuw naar een eilandraad moeten.
Op Upolu zijn Sophie en Edna mijn favorieten. Edna was niet te zien tijdens deze aflevering maar ik vind haar zo ongewild grappig:
Edna: "Wie komt er terug? Russell? Oh ik hoop niet dat het opnieuw Russell is ^__^"
Brandon: "Eh... ja... dat zou nogal slecht zijn... :-/"
Christine: "Over wie zitten ze te praten? Wie wil Coach wegstemmen?"
Edna: "Goh ik weet het niet... Ik vermoed Sophie."
Christine: "Maar Sophie staat bij hen O__O... Wat voor onzin is dat nu?"
Edna: "Erm ik moet mijn tas halen. Eilandraad vanavond ^__^ *rent weg*"
Christine: *Stemt op Edna*
lol. En dan hebben we het nog altijd niet gehad over de PET die ze van de treemail gemaakt heeft.
Sophie is intelligent en spreekt altijd de waarheid (of tenminste ik ben het altijd met haar eens.) en is ook vrij grappig in de volgende gifs en photos
<3333333
En om af te sluiten, deze reactie van Stacey:
Dat is het zowat.