But what happens during the challenge is not nearly as bizarre as what goes down after. While Coach runs around like a lunatic yelling “On your knees! On your knees!” to all the women and men on his tribe (how uncomfortable does that make you, by the way?) an irate Ozzy begins slamming everything in sight, culminating in him performing kung fu on the wall.
Ik heb erg moeten lachen om deze samenvatting door Dalton Ross van het einde van de challenge. Ik vond Coach sowieso al vrij hilarisch, maar als je het in een bepaald licht bekijkt wordt het wel erg dubieus.......
Ik vind het tot nu toe een erg vermakelijk seizoen. Mijn verwachtingen waren dan ook zeer laag na de slappe hap van vorig jaar. Ik blijf Coach een zeer fascinerend karakter vinden, al mag het God-aspect inderdaad wel wat minder.
Ozzy's move vind ik echt onbegrijpelijk. Volgens mij heeft hij er op geen enkele manier baat bij. Hij loopt het risico uit het spel te liggen en als hij terugkomt, is hij misschien nog wel veel meer een doelwit dan hij al was, omdat het zijn sterkte in de proeven onderstreept.
Desondanks zorgt het voor mooie en spannende televisie.
Ik heb het idee dat Cochran wel zal meewerken aangezien hij uiterst gevoelig lijkt voor wat anderen van hem vinden. Denk ook niet dat hij de ballen heeft om die HII te houden als hij in een situatie komt dat Ozzy hem terug vraagt.
Dat weet ik nog zo net niet. Ik vind Cochran nog lastig te duiden, eigenlijk. Ik had zelf sterk het gevoel dat hij vooral meegaat met de rest van de groep, omdat hij daar zelf baat bij heeft, maar dat hij bereid is om tegen de stroom in te gaan, als het nodig is. We zullen zien!