Jammer dat Kourtney zo uit het spel moest. Ze kwam eigenlijk als enige van haar team rustig en enorm lief over. Aan de ene kant is het ongeluk een beetje haar eigen schuld. Jeff moest zo vaak roepen dat ze op hun rug met armen op de borst naar beneden moesten springen dat het wel een keer mis moest gaan. Geen wonder dus dat ook Nina er iets aan over hield
Matt is nogal arrogant en overschat zijn capaciteiten volgens mij een beetje. Hij zit in een team van 9 personen en denkt aan een alliantie van 4 genoeg te hebben?
Aan de andere kant was Colton ook niet heel erg slim bezig. Al is het wel interessant om te zien of hij weet te overleven in zijn team.
Voorlopig vind ik Sabrina wel interessant (eindelijk weer eens een donkere vrouw die niet zo stereotypisch bitchy en "ghetto" is) en vind ik Chelsea ook leuker dan ik had verwacht. Ik haal Kat en Kim nog door elkaar
Bij de mannen zijn alleen Colton en Matt me echt bij gebleven, al denk ik dat Troyzan, Leif en Jonas mijn support later wel winnen.