Ik had ook liever gezien dat Colton op een reguliere manier exit ging. Al was het alleen maar om hem weer met beide benen op de grond te krijgen, nu zal hij waarschijnlijk door blijven wandelen op het pad van grootheidswaanzin. Ik blijf het overigens heel bizar vinden dat alle overige mannen hem als een soort godheid hebben behandeld vanaf het moment dat hij de immuniteitsketting kreeg. Vooral Jonas en Tarzan namen het continu voor hem op en steunden hem op momenten dat ieder weldenkend mens tegengas zou geven. Zagen ze echt niet in dat Colton een verwend jochie was met megalomane trekjes en een flink aantal balken voor z'n kop had die een ernstige vorm van tunnelvisie veroorzaakten? Welnu, de ene slechterik is nog niet weg of er staat een tweede op. Alicia, wederom een persoon die door eigen onwetendheid meent een soort genie te zijn (ze weet immers niet wat ze niet weet en denkt daardoor paradoxaal erg veel te weten). Ik verwacht me de komende afleveringen heerlijk aan haar te kunnen ergeren, toeziend hoe ze langzaam verdrinkt in haar eigen stompzinnigheid. Favorieten heb ik overigens nog niet echt, alhoewel Kim, Troyzan, Tarzan en Jonas wel amusant zijn en de potentie hebben om uit te groeien tot favorieten.