Het blijven leuke afleveringen dit seizoen
Eigenlijk vind ik vrijwel iedereen die over is interessant en wie de winnaar ook zal zijn: ik ben er tevreden mee. Alleen Carter hoeft absoluut niet te winnen, maar dat zie ik niet zo snel gebeuren.
Abi wordt hopelijk nog wel even meegesleurd voor een paar afleveringen. Ik vind het namelijk wel leuk om iemand in het spel te hebben die niet met een pokerface het spel speelt, maar gewoon haar gedachten en gevoelens de vrije loop laat gaan. Ze zal toch nooit winnen, dus hopelijk wordt ze bij de volgende eilandraad als extra stem gebruikt voor een verrassende move of zo.
Overigens vond ik het vooral voor Michael niet zo'n sterke zet om eerst over te lopen en Artis weg te stemmen, en vervolgens dan ook nog Pete en Abi de hoop te geven dat hij misschien met hun meestemt. Als Michael in de finale zit, kan dat hem de overwinning kosten.
Jonathan heeft aan de ene kant een mooie finaledeal misgelopen, maar aan de andere kant heeft hij gelijk dat als hij al in de finale komt en toch zijn deal niet was nagekomen, zijn bondgenoten dat tegen hem kunnen gebruiken.
Lisa, Denise en Malcolm doen het ook alle drie goed.
Vooralsnog zijn er nog veel kanshebbers op de winst in mijn ogen.