Ik vond het echt een geweldig seizoen. Bijna de hele cast was gewoon goed en bijna alle afleveringen waren interessant. Echt het beste seizoen sinds Heroes vs Villains.
De enige minpuntjes waren dat Lisa veel te veel aandacht kreeg (Hoewel haar verhaal wel interessant was, werd het verschrikkelijk opgeblazen) en dat sommige personen die mij wel interessant leken bijna niet getoond werden (Artis & Dawson voornamelijk).
De cast was ook één van de beste ooit. Alleen Carter en Dana waren wat saai en RC was verschrikkelijk in de Ponderosa filmpjes, maar de rest was wel interessant en/of leuk.
Ik was trouwens best verrast dat Denise won. Ik vond haar net iets te arrogant overkomen bij de juryvragen en dacht dan ook dat Michael zou winnen. Het maakte me eigenlijk niet zo heel veel uit wie zou winnen. Iedereen van de laatste vijf had wat mij betreft mogen winnen
Argh Malcolm..
Tsja what can I say. Enige positieve is dat Lisa niet won Oh en gelukkig zat Penner in de jury! (d.w.z.: Gelukkig was ie niet een pre-jury boot )
Nu de reunion nog ergens zoeken..
EDIT:.. kan nergens een goede torrent vinden voor de reunion
Ik PM je wel een link naar een goede torrent.