aflevering 3 was vermakelijk maar niet heel geweldig.
The favorites
Geweldig dat Malcolm en Corinne de HII hebben gevonden, dit zouden ze heel handg kunnen gebruiken mochten ze erachter komen dat ze een mogelijk doelwit zijn van Andrea. Wat ik wel een grappig momentje vond was dat toen Philip Brenda een paar oefeningen met een steen zag doen, dat hij zelf gelijk ook ging ''sporten''. Ik moet zeggen dat ik Brandon een vreemde vent vind, soms heeft ie ineens van die uitbarstingen, het zou mij niks verbazen als hij bipolair is o.i.d.
The immunuteits pdracht was wel leuk, maar vond ik saai om naar te kijken, ik moet eerlijk zeggen dat ik die ook niet heel spannend vond. Aan de ene kant vond ik het jammer dat de Favorites wonnen, want nu gaat er een Fan naar huis, maar aan de andere kant nu zien we wel meer van het kamp van de Fans.
The Fans, jahoor het was weer zover al bij terugkomst van de eilandraad was Shamar weer boos en luidruchtig, dit zal hem zeker op de lange termijn schaden, men vertrouwd hem niet meer. Ik vin dhet knap van Sherri hoe ze zo goed met Shamar kan omgaan, ik zou zelf echt gek van hem worden. Ik vond het van de alliantie van Julia en Laura etc. dat ze de stemmen hadden gesplist, precies wat gedaan moest worden, want stel er werd op Laura gestemd zoals ze vreesde had er alsnog met de re-vote op Hope of Eddie gestemd kunnen worden.
Ik ben blij dat Hope eruit is, ze was niet een spetterende persoonlijkheid en ik had niet het idee dat ze heel veel deed om ervoor te zorgen dat men op SHamar ging stemmen
De preview van volgende week beloofd drama in het kamp van de Fans, ik ben heel benieuwd.