Eindelijk ben ik weer bij. Wat een super seizoen is dit!
Ik vind vrijwel iedereen leuk, veel fans van de show, veel "big moves" en onvoorspelbare afleveringen (en winnaar? Dacht dat LJ zou winnen na een paar afleveringen).
Jammer dat Tasha niet de challenge won, maar het was al een wonder dat ze zo lang met Spencer bleef overleven. Ik denk dat de challenges nu ook het enige is waardoor Spencer nog de finale kan halen. De rest moet toch weten dat ze nooit van Spencer kunnen winnen.
Spencer is mijn favoriet, maar ik ben ook tevreden als Trish, Tony of Woo wint, dus dit kan bijna niet misgaan.
Trish is misschien wat meer op de achtergrond, maar ze is vaak degene geweest die anderen wist te overtuigen om te flippen (Tony bij Cliff, Kass voor die spectaculaire eilandraad)
Tony is hilarisch en een super speler tegelijk. Ik ben ergens ook wel blij dat hij de speciale idol heeft omdat hij er onnodig moeilijk mee doet. Elk ander zou waarschijnlijk gewoon de idol laten zien en zeggen: "jongens, mij kun je toch niet wegstemmen".
Woo is gewoon een chill persoon. Niet per se erg strategisch, maar toch heeft hij ergens een gunfactor.
Kass is verschrikkelijk. Ze is zuur, arrogant en hypocriet (mensen dom noemen als ze willen flippen, terwijl ze het zelf wel doet). Gelukkig is de kans dat ze wint nogal klein.
Wat voor mij zeker is:
-Trish moet Tony nog wegkrijgen om te kunnen winnen.
Ik denk dat dit niet per se het geval hoeft te zijn. Ik denk eerder dat ze wint als ze met Tony en Kass overblijft, omdat ze socialer is dan de andere twee en ook meer cruciale moves heeft gemaakt dan Tony. Jefra en LJ stemmen sowieso op haar en in dit scenario Morgan en Sarah ook.
Maar jullie stem zou toen dus naar Nathalie (zo heet ze toch?) gegaan zijn? Die van mij naar Russell, als dat nog niet duidelijk was
Ik denk dat je dit moeilijk naar waarheid kunt zeggen omdat je niet met Natalie of Russell op een eiland hebt gezeten, maar slechts oordeelt als kijker die veel meer van Russell heeft gezien dan van Natalie.
Als Russell op me neerkijkt en Natalie tenminste aardig tegen me is (wat bij de meeste juryleden het geval leek te zijn), zou ik mijn stem aan Natalie geven. Misschien speelde Russell het strategisch beter, maar ik ga niet iemand belonen die geen respect aan me toont. Vooral niet als ik moe en hongerig ben