No Collar
Jenn
White Collar
Carolyn
Blue Collar
Mike
No Collar is denk ik de meest interessante groep. Heeft er ook mee te maken dat Jenn daarin zit en zij is tot nu toe mijn absolute favoriet. Aan de ene kant denk ik dat ze een toffe speler kan zijn die wel wat chaos kan veroorzaken en aan de andere kant zorgt ze nu ook al voor drama door midden in een bizarre driehoeksrelatie te zitten
Vince is een interessant figuur en Joe lijkt de Golden Boy van dit seizoen te worden. Ik hoop dat die twee nog flink gaan botsen
Will zou verder ook een grappige deelnemer kunnen zijn en Hali is lekker vaag (en een leuke afleiding
). Nina is stunt casting, maar zo te zien gaat die stunt wel afleveren de komende week.
White Collar heeft Carolyn en die zegt en doet af en toe best wel interessante en slimme dingen (hii vinden), maar ook genoeg twijfelachtige acties. Tyler vertellen dat je een HII hebt bijvoorbeeld
Maar wie weet heeft dat haar wel gered. Over Tyler gesproken, een van de minder interessante kandidaten voor mij tot nu toe. Zelfde geldt voor Max, de Survivor professor. Het lijken me de typische slimme spelers die hun mondje dicht houden en andere mensen laten exploderen. Shirin vind ik dan wel weer grappig. "Ik ben super voorbereid!" Faalt bij de makkelijkste puzzel. So
Ik dacht dat ze misschien wel de interessantste was van de White Collars en waarschijnlijk ook de meeste drama zou brengen
Joaquin zou ik een fan van kunnen worden
White Collar lijkt in ieder geval de groep met de meeste "spelers" en hoewel iemand die alleen maar gameplay biedt niet zo interessant is, vind ik het wel tof als iedereen het spel aan het spelen is. In de White Collar tribe is dat zeker het geval
Blue Collar. Mike is een beetje de Keith van vorige van deze groep
Dat kan hem dus een leuke one trick pony maken
We zullen zien. Dan is duidelijk iemand die ze bij de editing leuk vinden omdat ze hem zoveel laten zien. Ik vond het op zich wel grappig om hem eerst heel sociaal onbewust iedereen te irriteren en daarna zich daar bewust van te worden en het proberen recht te zette. Wat dan uiteraard niet werkt
Hij zou dus een leuke underdog hierom kunnen zijn, maar op dit moment irriteer ik me toch aan hem om een of andere reden
Ik snap dan ook wel ergens de frustraties met Dan. Linsdey is het lieve meisje(?), Sierra heb ik niet echt veel van meegekregen. Kelly vond ik wel redelijk intelligent overkomen toen ze Dan's gedrag observeerde. Zij zou ook wel een favoriet kunnen worden
En dan Rodney. Hij doet me een beetje denken aan Boston Rob in zijn eerste seizoen. Hij komt zelfs uit Boston. Alleen vond ik Boston Rob in Marquesas geweldig en denk ik niet dat ik hetzelfde van Rodney ga vinden
Hij mist het charisma en de humor. Hij doet zich dommer voor dan dat hij daadwerkelijk is en is van plan om de show te runnen tegen alle kosten. Verder vond ik het nogal plat om de dood van je zus op die manier te gebruiken en vooral om er op die manier over te praten. Het erge aan mij is dat ik het helemaal geweldig zou vinden als het een leugen was en als zijn zus helemaal niet dood was
Maar ik zou het dan ook echt een stuk minder erg vinden. (Ben ik raar of zijn er meer mensen die dit denken?)
Ik denk in ieder geval dat dit wel een tof seizoen kan worden