Wat een finale...
Sierra haar exit was echt het bewijs dat ze toch niet zo geweldig was. Elke keer had ik nog een beetje hoop dat we dat vuur zouden zien toen lindsey werd weggestemd bij sierra, maar ze bleef kleurloos
.
Dan en Will hun excuses waren toch een beetje dubbel. "Ja ik wist niet van je achtergrond". Nadat ze de opmerkingen hadden gemaakt wisten ze het wel, het werd zelfs besproken tijdens tribal, waar waren jullie excuses toen? Dan kreeg ook veel te veel screentime, ik snap dat Jeff boos was dat hij slecht over survivor loopt te praten. Maar er zitten ook mensen in die cast die veel positiviteit hebben gebracht die nu helemaal niets mochten zeggen
.
Carolyn is echt ondergewaardeerd. Ze heeft het spel echt goed gespeeld en verdiende meer stemmen. De FTC was trouwens over het geheel best wel gehaast en slaapverwekkend. Alleen Jenn en Shirin hadden echt iets te zeggen en kwamen goed over
.
Ik kijk over het geheel toch terug op dit seizoen als eentje die lichtelijk tegenviel. Werkt natuurlijk ook niet als Jeff vantevoren zegt dat het één van de beste seizoenen is
. Winnaar wel goed en verdiend
, dat red het toch een beetje.