Terry verlaat het spel en het leek 0,0 invloed te hebben op het spel
Maar blij dat alles goed gaat met zijn zoon
Kass, Abi, Kelley, Stephen en Jeremy
momenteel
Twee oldschool blindsides achter elkaar en niet zo eentje waarbij er een miljoen idols nodig zijn
Toch wel fijn om een seizoen te hebben waarbij iedereen er echt vol voor gaat.
Stephen's emotionele momentje transormeerde hem deze aflevering van de karikatuur van een "Know-it-all" naar een ambitieuze en dankbare maar gefrustreerde Survivor superfan en ik kon me voor het eerst echt een beetje met hem identificeren
Kelley is wel wat naar de achtergrond verdwenen, maar ik blijf wel benieuwd naar haar. Ineens is Ciera er ook
Kass was natuurlijk goed deze aflevering. En hoewel ik Spencer redelijk meh vind en niet supergraag mag is de relatie tussen die twee wel heel interessant (en een van de weinige nuttige dingen die Spencer's aanwezigheid voor mij mee draagt).
Jeremy is gewoon logisch, redelijk charismatisch en soms grappig dus why not.
Abi was stil, jammer want een wraak op Woo verhaallijn voor deze aflevering in combi met een Kaos Kass return had deze aflevering nog beter gemaakt.
Andrew met zijn "one of the biggest, most devastating blindsides ever" bullshit. Probeer "one of the most boring blindsides ever"
Misschien had je je grote vriend Jonny moeten vragen hoe zo'n blindside werkt (uitvoer, wie wel en wie niet benaderen etc.) en misschien kan Lill je daar ook bij helpen
Waarom targete hij niet gewoon Kelly bij Spencer? Was Ciera ook blij geweest...
Samensmelting met 13 is verassend maar alle drop your buffs waren redelijk verrassend denk ik tot dusver