Ik vond het ook rare afleveringen qua editing. Heel lastig om te zien wie nou precies bij wie hoort, wie wat doet en wie wat wil. Ik had bijvoorbeeld eerst begrepen dat Michaela en Zeke close waren, maar uiteindelijk stemmen ze op elkaar. Cirie probeert Michaela te redden maar stemt ook op haar. Er is erg weinig uitleg over de motieven.
Hali bij tribal was echt hilarisch
Cirie focus was ook nice. Ze zag er ook echt uit als een gangsta
Andrea kwam ook eindelijk in beeld. Haar edit doet mij heel erg denken aan Ciera in Cambodia. Die was tijdens de pre-merge ook invisible en toen de merge kwam werd ze neergezet als een "big player". Ik denk dat Andrea helaas hetzelfde lot heeft als Ciera en in één van de komende tribals geblindside zal worden.
Hebben we het ook al over logica gehad? Je merged met legendes als Cirie en Ozzy.....wat doen ze? Ze targetten Hali en Michaela die letterlijk niemand hebben en sowieso outsiders zijn. Zijn heel wat mensen volgens mij die hier een verkeerde keuze hebben gemaakt.
Sierra Dawn Thomas haar fan favorite titel stijgt naar haar hoofd en ze gaat op een powertrip
. Like who even is she?
Debbie in charge is dan wel weer hilarisch, of all people laten ze de psychopaat in charge
Oh en Survivor is weer terug met z'n standaardproeven, laten we hopen dat dit niet de hele merge gaat gebeuren. Het is wel irritant dat het de standaard formule lijkt te worden. Pre-merge is het zwemmen/graven/iets ophalen aka fysieke inspanning gevolgd door een puzzel en bij de merge gaan we over op balans en uithoudingsvermogen.