Deze aflevering voelde voor mij te gehaast aan.
2 proeven en een tv-matisch geweldige TC (van bijna 20 min). Het voelde te aan voor mij.
Ik ben niet voor deze twist, hoe raar en entertainend de TC ook was.
Sierra en Malcolm waren in geen enkel gevaar, wie er van hen ook afviel.
Nooit gedacht dat ik dit zou zeggen maar ik wil credits geven aan:
- Tai, iedereen hoopte op JT die zou flippen. Hij zoekt pro-actief de idol
- Brad, won JT's vertrouwen en maakte een goede inschatting. Al dat gefluister en dan Hali's ik wil een fysiek gevaar eruit
zou toch vooral paranoia creëren
Over de idols: Jeff zei dat ze een lijstje hebben gemaakt waar ze de idols zouden verstoppen.
Er is geen vaste verstopplaats. Hoe meer er gevonden en gespeeld worden, hoe dieper op de lijst ze gaan.
Er zou er ook één komen op
Malcolm, ik had ook bijna tranen in mijn ogen toen ik zijn verdriet zag. Hij genoot ervan om erbij te zijn
én hij was in geen enkel gevaar tot de twist aangekondigd werd.
(Ik hoop dat hij in de toekomst nog eens terugkeert, dat verdient hij na dit wel)
Hij is sowieso de eerste weggestemde ooit waarvan niemand van zijn tribe hem opgeschreven heeft.
JT, ik wil zijn move in HvV blijven verdedigen. Hij kende Russel niet maar wel Parvati's reputatie.
Deze move is in mijn ogen dan op geen enkele manier te verklaren.
Moest hij onbedoeld de idol geflusht hebben (door te zeggen: we stemmen op jou Brad), was het wel geniaal geweest.
Nu was het echt gewoon DOM. Niet alleen is hij nu zijn maat kwijt, hij mag terug naar een kamp met een kwade Sandra en Michaela.
Ik blijf nu rooten voor Brad. Ik begin hem steeds leuker te vinden in dit spel.
Maar ik hoop Hali( Jeff, I did not conscend/ You may regret this but OK) er nog lang inblijft
en ik duim dat Varner nu wel eens de jury haalt. Dit is zijn laatste kans en aan zijn reacties te zien,
weet hij dat ook