Ik vind het tot nu toe een tof seizoen.
De laatste 2 afvallers waren onverwacht, edge of extinction neemt niet zoveel tijd in beslag,
maar net genoeg om te tonen wat er speelt. De aparte manier van confessions daar is leuk om te volgen.
Ik hoop dat Rick terugkomt, hij is degene die ik voorlopig het tofste vond van de afvallers.
Wat een pech ook, dan is er een swap. Dan eindig je met je hele alliantie in 1 kamp terwijl degene die je wegwil in een ander kamp zit
Mijn favorieten zijn David, Victoria en Lauren (en Rick). Ik ben benieuwd wat er komt.
Wendy, ze zorgt wel voor leuke tv maar ik zou gek worden van haar denk ik.
Ik vind het wel geweldig dat ze toont dat je met tourette op tv kan komen en een normaal leven kan leiden maar ze lijkt 0% te geven om te winnen.
Ze verstopt flint, geeft al aan dat ze de kippen wil bevrijden (spoiler kippen kunnen zonder hulp niet overleven op zo'n eiland. Victoria zei op twitter dat de producers na afloop als er nog kippen leven die vangen en cadeau doen aan locals net omdat ze niet kunnen overleven).
Ze heeft een degelijke swap, lijkt zich goed te integreren en wanneer de kippenstory opkomt direct weer protesteert (en aangeeft dat ze ook kunnen vissen, ok niet echt consequent
) om daarna de kippen te bevrijden (iets wat ze aangaf te willen doen vooraleer het seizoen start).
Ik moet wel zeggen dat ik de humor er wel van inzie als ze de kippen bevrijdt en er dan op beeld komt dat haar beroep swap meet vendor is.
Victoria is bijvoorbeeld al 3 jaar vegetariër maar gaf toe daar vlees te willen eten omdat je moet overleven. Angelina vorig seizoen kon het aan dat andere vlees aten terwijl ze zelf vegan is. Wendy, zij is een geval apart en ik denk niet dat ze nog 1 TC zou overleven