Dit is het eerste seizoen waarin het echt pijn doet als mensen het spel verlaten: ik hoopte lang op de terugkeer van Natalie, Ethan, Danni,Yul en nu zijn ze helaas op de Edge.
Ik vind ondanks de vele favorieten van mij die al weggestemd zijn dat het seizoen wel goed is, we hebben al verschillend bizarre/ topmomenten gehad op de tribals:
-Rob die erin slaagt om iedereen zijn zak te doen leegmaken, terwijl Adam en Denise hun idol verstoppen
- Ethan blindside
- Denise die Sandra eruitstemt met haar eigen idol
- Yul die te ingewikkeld wilt doen om Wendells firetokens te bemachtigen, en hierdoor zichzelf eigenlijk wegspeelt.
(had hij gewoon geopperd dat die Wendell zijn gedrag niet kunnen vind, was Wendell waarschijnlijk weggestemd. Nu toonde hij weer dat die te slim is en daardoor zeer gevaarlijk).
(BTW: Wat Nick had bijgeschreven bij zijn stem, was het Koreaanse woord voor grote broer, een teken van appreciatie voor Yul).
Ik ben benieuwd naar de komende weken, hoewel ik van elke weggestemde het wel jammer zou vinden.
maar vrees dat een Tony of Ben gaat winnen gezien de edit
Ik vind net Tony en Ben 2 spelers die hun eigen spel op een goede manier aangepast hebben. Ben toont dat hij ook een goede sociale speler is, Sarah en Sophie zouden hem altijd verkiezen boven Adam en in zijn oorspronkelijke tribe zat hij op een degelijke positie want niemand dacht er maar aan om hem weg te stemmen.
Tony toont dat hij ook kan spelen zonder als een idioot met lamageluiden de bossen in te rennen en een idol te zoeken. Zijn paranoia koste hem al snel de kop in gamechangers, nu wist hij het lang onder controle te houden (behalve bij de Sandraboot). Verder lijkt iedereen hem te mogen en zou hij wel eens ver kunnen komen.
Alleen Wendell valt mij tegen, maar ik weet natuurlijk ook niet wat er gebeurd is tussen hem en Michele. Hopelijk verandert dat bij de samensmelting.
Ik heb geen vreeswinnaars, wie er ook wint: die zal het verdiend hebben, zeker in het sterkste deelnemersveld ooit