Auteur Topic: Survivor 47  (gelezen 667 keer)

Offline Hadewychisdemol

• Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • Mol Online 2018
Survivor 47
« Gepost op: 23-05-2024, 06:25:08 »

Het seizoen wordt op dit moment nog gefilmd en zal dit najaar verschijnen. Komiek Jon Lovett en RHAP-podcaster Aysha Welch doen mee!
« Laatst bewerkt op: 23-05-2024, 12:14:26 door Hadewychisdemol »
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline wouterv

• Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor 47
« Reactie #1 Gepost op: 17-11-2024, 22:31:09 »
goed uitkijken, want er is de mogelijkheid dat dit seizoen gespoiled is door Rome.

Bij elk exitinterview wordt er aan die persoon gevraagd om elke deelnemer te omschrijven in 1 woord.
Normaal gezien geeft de interviewer de aanzet en begint met de tribemates en dan de anderen.

Rome gaf aan dit zelf te willen doen en begon bij de eerste afvallers, en dan ging hij random verder.
Alleen waren de namen met wie hij begon Tiyana, Sierra en Sol, de 3 volgende afvallers. Dat is dus teveel toeval.

Los gezien van dit, vind ik dit echt het leukste seizoen van de new era. De 90 minuten afleveringen zijn een toegevoegde waarde en ik moet zeggen dat Andy bij mij samenhoort bij Emily, iemand van wie ik aflevering 1 hoopte dat die eruit zou gaan maar nu mijn favoriet is.

Leuk detail bij de aflevering waar Rome afviel: het West-Romeinse rijk viel in 476 voor Christus en Rome werd weggestemd in S47 aflevering 6.
De Germanen waren verantwoordelijk hiervoor en daarom praatte Andy Duits bij zijn voting confessional.
klaar voor de strijd