Auteur Topic: Survivor 47  (gelezen 852 keer)

Offline Hadewychisdemol

• Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • Mol Online 2018
Survivor 47
« Gepost op: 23-05-2024, 06:25:08 »

Het seizoen wordt op dit moment nog gefilmd en zal dit najaar verschijnen. Komiek Jon Lovett en RHAP-podcaster Aysha Welch doen mee!
« Laatst bewerkt op: 23-05-2024, 12:14:26 door Hadewychisdemol »
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline wouterv

• Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor 47
« Reactie #1 Gepost op: 17-11-2024, 22:31:09 »
goed uitkijken, want er is de mogelijkheid dat dit seizoen gespoiled is door Rome.

Bij elk exitinterview wordt er aan die persoon gevraagd om elke deelnemer te omschrijven in 1 woord.
Normaal gezien geeft de interviewer de aanzet en begint met de tribemates en dan de anderen.

Rome gaf aan dit zelf te willen doen en begon bij de eerste afvallers, en dan ging hij random verder.
Alleen waren de namen met wie hij begon Tiyana, Sierra en Sol, de 3 volgende afvallers. Dat is dus teveel toeval.

Los gezien van dit, vind ik dit echt het leukste seizoen van de new era. De 90 minuten afleveringen zijn een toegevoegde waarde en ik moet zeggen dat Andy bij mij samenhoort bij Emily, iemand van wie ik aflevering 1 hoopte dat die eruit zou gaan maar nu mijn favoriet is.

Leuk detail bij de aflevering waar Rome afviel: het West-Romeinse rijk viel in 476 voor Christus en Rome werd weggestemd in S47 aflevering 6.
De Germanen waren verantwoordelijk hiervoor en daarom praatte Andy Duits bij zijn voting confessional.
klaar voor de strijd

Offline Jann

• Forumlid
  • Derde plaats Dixit 2020
« Reactie #2 Gepost op: 26-11-2024, 21:16:42 »
Los gezien van dit, vind ik dit echt het leukste seizoen van de new era. De 90 minuten afleveringen zijn een toegevoegde waarde en ik moet zeggen dat Andy bij mij samenhoort bij Emily, iemand van wie ik aflevering 1 hoopte dat die eruit zou gaan maar nu mijn favoriet is.

Leuk detail bij de aflevering waar Rome afviel: het West-Romeinse rijk viel in 476 voor Christus en Rome werd weggestemd in S47 aflevering 6.
De Germanen waren verantwoordelijk hiervoor en daarom praatte Andy Duits bij zijn voting confessional.

Dat 47.6/476 is een fantastische toevalligheid, maar wat Andy verder betreft vind ik het cringeworthy hoe Andy door de productie telkenmale zo groot wordt gemaakt, terwijl het niet echt lijkt of ie daadwerkelijk zoveel in de melk heeft te brokkelen. Ik word er daardoor gewoon bang van dat ie de final 3 behaalt (het wint zelfs!) en het programma daarom zo hard haar best moet doen om Andy als een speler-die-er-bovenop zit af te beelden.
Hier kan uw boodschap komen te staan. Geïnteresseerd? Neem dan snel contact op en bereik een miljoenenpubliek (5 cent per pm)

Offline Hadewychisdemol

• Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • Mol Online 2018
« Reactie #3 Gepost op: 27-11-2024, 16:42:27 »
Ik snap wel wat je bedoelt Jann ( ::zwaai::), het lijkt erop dat ze Andy belangrijker willen maken dan hij is. Ik zie hem niet zo snel winnen, zeker gezien de toon die gezet is met Sierra als eerste jurylid. Misschien was de productie gewoon heel erg fan van hem, of hij gaat richting het einde van het spel wel degelijk nog een bepalende rol spelen in de uitkomst van het seizoen.

Ik vind het seizoen verder oké. Niet zo leuk als 45 en 46 maar wel leuker dan bijvoorbeeld 43 en 44. Hier in huis zijn we voor Rachel en Genevieve ::jaja::
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline D*N

• Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014, Winnaar Bestemming X Pool 2024
  • Forum Moderator
  • I'm the bad guy, dúh
« Reactie #4 Gepost op: 16-12-2024, 14:49:26 »
Ja we zijn met de nieuwe era wel weer "aan" als het gaat om Amerikaanse Survivor. Het is een ander spel wat niet te vergelijken is met de oudere era's, maar ik vermaak mij prima de afgelopen seizoenen!

Zo ook dit seizoen. Ik denk dat ik dit seizoen qua casting op sommige punten wat meer unlikeable vind dan voorgaande seizoenen met duidelijk wat spelers die ik echt niet leuk vond (TK, Rome, Kishan, Gabe). Maar Rachel en Genevieve zijn wel echt hele grote favorieten geworden in de tussentijd ::jaja::.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human