Dit seizoen vind ik voorlopig wel ok. Ik vind de cast wel leuk, er is niemand die ik effectief hoop dat die eruit gaat (looking at you Rome)
maar de laatste aflevering was echt

Allereerst Justin vertelde dat de reden dat ze Kevin wegstemden niet was omdat die te hard speelde maar eerder omdat hij zijn schouder tijdens de openingsproef uit de kom had gedaan (was weggewerkt in de edit, maar de medic in de preview van het seizoen was voor hem) en tijdens de IC van aflevering 2 nog eens. Ze hadden schrik dat als ze Mary wegstemden en Kevin werd de volgende dag om medische redenen geweigerd dat ze maar met 3 waren en Sai had de idol. Daarom dat Justin de idol wegwou, en Kevin wou wegstemmen zodat ze nog kansen hadden om Sai's idol weg te werken. (wat mij wel logisch klinkt)
Maar deze aflevering was echt leuk tot de journey: allereerst mochten ze niet weigeren, wat Justin zei gedaan te hebben als hij de mogelijkheid had gehad. ( WAAROM mogen ze niet weigeren?, het gaat om hun stem, iets superbelangrijk). Daarnaast, het was een gelukspel. Hoe zuur is dat om te verliezen? Was het een puzzel geweest of een fysieke opdracht, ok maar dit?
Daarbij vertelde Justin dat de TC meer dan 2u duurde en de langste was ooit. het langste stuk was waar Sai en hij om mochten pleiten om erin te blijven. Blijkbaar heeft hij veel meer gezegd maar dat is er allemaal uitgeknipt omdat Sai zeer persoonlijk werd naar Cedrec.
Ik vind het jammer dat Justin weg moest, ik mocht hem wel maar ik mag iedereen van deze cast.
Maar producers: 1 zaak is wel belangrijk, toon ons meer. Heel Kevins medisch verhaal werd geknipt, net zoals de TC